Jo, det är väl det. Men det kommer nog inte att kännas så då. Lär inte gå på några Offspringkonserter då. :-/
Det är förmodligen så, som vi pratat om tidigare, att jag vet hur skönt det är när man väl kommer hem. Men det är skönt när det är tyst. Dessutom piggnar man till något, och man vet ungefär hur långt det är kvar.
Jag har inte heller hört något sedan de började jaga brottslingarna. Nu är det ändå ganska nära jul, och det kostar en slant att sätta upp den. Jag sökte snabbt på några sidor och det enda jag fann var på Sveriges radio. På Aftonbladet står det att några har tatuerat sig med bocken och datumet.
Det vore ändå trevligt om någon berättade innan. Tänk om de vill ge bort en dålig present. Egentligen har jag planerat att jag ska fortsätta med examensarbetet under de veckorna, men det verkar inte bli så. Jag behöver få vila och tänka på annat. Mina syskon ska komma hit på söndag (23:e) redan. Det brukar bli så eftersom min syster och hennes fästman vill vara hos hans föräldrar också. Så de skiftar det där från år till år.
Har du hört Bad Religions nya låt, True North?