Page 253 of 313 FirstFirst ... 153203243251252253254255263303 ... LastLast
Results 2,521 to 2,530 of 3127

Thread: Come To Sweden 3

Det är inte som nu när alla har tillgång till de tidigare tentorna. Fast det är inte alltid som det hjälper heller. Några av de enklare frågorna kan vara samma, åtminstone likadana. På högstadiet hade vi en superb mattelärare. Alla gillade honom. Jag har för mig att han grät en tår när vi slutade.

Särskilt den här omgången när det ska vara en mästaromgång. Det var däremot någon fråga för några avsnitt sedan som jag kunde, men inte någon av deltagarna kunde. Då undrar man vad det är för knäppskallar som är med, de som kan svaren till alla frågor som jag inte kan.

Även om man är medveten om det kan man snubbla på tungan. Jag minns en föreläsning där läraren sade något galet, att något var det motsatte till vad det faktiskt var. På föreläsningarna kan man vara lite borta men ändå följa med, men så fort som föreläsaren sade fel så reagerade alla i salen. Det hördes att folk viskade till varandra. Någon räckte då upp handen och frågade om föreläsaren hade sagt rätt, vilket det inte var. Jag tror att det var något resonemang som han trasslade in sig i, samtidigt som han skulle vara pedagogisk och få fram vad som skulle bli sagt. Men då är man ändå ursäktat.

Det brukar drickas en del ur glas. Åtminstone när folk ska göra groggar eller om man ska dricka skott ("shot" alltså, behövs ju inte översättas). Mat brukar sällan dyka upp på de fester jag är på. De jag var hos på nyårsafton hade däremot femrättersmiddag med ungefär 20 av de personerna som var där. Men det plockades undan när det var klart och de hade diskmaskin.

Det vore nog inte så tråkigt att åka ned dit heller.
    Quote Originally Posted by Tijs View Post
    Sometimes I love Jojan <3
    Quote Originally Posted by Amiralanal View Post
    Jojan is not ignorant. He is the king. You are the enemy.
    Quote Originally Posted by PilZ-E View Post
    I appreciate Jojan.
    Quote Originally Posted by noodle654 View Post
    Jojan you are my favorite!!
    Quote Originally Posted by Bipolar Bear View Post
    Jojan fucking owns!
    Quote Originally Posted by Jebus View Post
    jojan's right boob = hawt
    Quote Originally Posted by Krojd View Post
    Jojan, you are awesome
    Quote Originally Posted by yarock View Post
    Jojan für den Sieg.
    Quote Originally Posted by KickHimWhenHe'sDown View Post
    I like Jojan's signature.
    Quote Originally Posted by Defender View Post
    Jojan for President!
    Quote Originally Posted by Sidewinder View Post
    I actually think Jojan is pretty funny in his own right.
    Quote Originally Posted by TheJakes84 View Post
    Jojan's signature is the longest and most beloved. <3
    Maybe because it came from Jojan, and Jojan rules.
    Quote Originally Posted by "Melyssa K" Kennedy View Post
    Jojan is right
    Quote Originally Posted by -Ignition- View Post
    Jojans planer låter bra.

Kan tänka mig att det är tråkigt för lärarna när en trevlig klass ska sluta. Även för eleverna ibland. Ibland tycker de nog det är skönt när en jobbig klass slutar:P

Det är kul när man kan och de i programmet inte kan. Jag vet inte om det händer mig så ofta dock... En gång kunde jag resmålet på 10 poäng och tyckte sedan att ledtrådarna var riktigt lätta. Men det är lätt när man kan det! Frågeprogram som Postkodmiljonären är lite lättare eftersom man får alternativ. Det där på 2:an är rätt kul, där är det så många frågor så man kan alltid en hel del även om det kanske är lika många man inte kan. De kör på med frågorna i högre tempo. Vem vet mest, så heter det.

Det är tur att man märker om läraren säger något tokigt. Risken finns att man blir väldigt konfunderad när man ska försöka läsa sin anteckningar senare.

Femrättersmiddag, det var inte dåligt. Kan tänka mig att det blev mycket disk, tur att de hade diskmaskin. När vi upptäckte att MAX hade hemkörning blev det mycket ätande ett tag. En gång beställde vi tre gånger från MAX på samma kväll, för det visade sig att alla inte hade kommit när vi beställde första gången, och sen kom det ytterligare några som också ville ha. Det var säkert bra för MAX.

Nej, det vore inte tråkigt. Det finns många trevliga festivaler i Europa. Vi har tur som har WCR, den brukar vara avundsvärd.

Men det är lite av charmen med arbetet förmodar jag, att man får en nya klasser som ger nya utmaningar. Även om man kanske lär sig varianterna efter några år. haha. Jag får fråga min syster. Hon är fysik- och matematiklärare för gymnasieelever, men just nu är hon mammaledig.

Men man vill gärna komma ihåg de få gånger som man faktiskt är bättre än de på tv. haha. Vem vet mest kan vara kul ibland. Min pappa sitter däremot och ser på det varje dag, och det ser jag inte charmen med. Dessutom sitter han och ser på repriserna av alla programmen som går på söndagarna.

Det har också hänt, men då var det att läraren sade en siffra, men skrev någon annan. Jag tror att det till och med var så att ingen sade någonting på väldigt länge. Det var bara att lösa ekvationen så fick man fram vilket som var rätt. Så när det hade gått ett tag tänkta man att alla var smarta nog, att alla förstod ändå, och att föreläsningen skulle flyta på. Men så är det någon som ändå ska fråga och så stannar hela föreläsningen för att föreläsaren måste tillbaka påminna sig om vad som hade hänt.
    Jag undrar om den personen verkligen inte visste, och ingen av de som satt bredvid visste, eller om det var så att han inte förstod. På en annan kurs skulle det vara bonuspoäng till tentan om man klarade vissa uppgifter. Dessa skulle göras på webben, och föreläsaren sade att de inte hade blivit klara med funktionaliteten att man hade begränsat antal försök. Alla drog genast en och samma slutsats, men ändå ska en person räcka upp handen och påpeka att man då kan försöka hur många gånger som helst. Det var inte heller första gången som samma person hade gjort liknande. Det kändes fånigt.

Femrättersmiddag, det var inte dåligt. Kan tänka mig att det blev mycket disk, tur att de hade diskmaskin. När vi upptäckte att MAX hade hemkörning blev det mycket ätande ett tag. En gång beställde vi tre gånger från MAX på samma kväll, för det visade sig att alla inte hade kommit när vi beställde första gången, och sen kom det ytterligare några som också ville ha. Det var säkert bra för MAX.

Det såg väldigt gott ut och han som lagade maten var ju kock. (Han ska för övrigt med och se Dropkick Murphys.) Jag hade sett framför mig att det var lite mer oplanerat med disken för er del. Som att folk kom med mat som de skulle äta.

Min kusin, som jag åkte till London med, ville åka till antingen Rock Im Park eller Rock Am Ring. Offspring skulle ju spela där. De har släppt några band dit till årets festival. Bad Religion, Green Day, Stone Sour, Korn och Simple Plan var nog de enda som jag kände igen. Tre av dem ska till Bråvalla. Som vi tidigare diskuterat så är West Coast Riot förhoppningen. Sedan senaste festivalen tycks de inte ha någon direkt restriktion för när de har festivalen, så då kan vi mycket väl hoppas på ett bra gäng. Tyvärr är det ingen campingfestival.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Ja, fråga henne, hon borde veta.

Din pappa ser repriserna för då kan han sitta och stila med att kunna alla frågor. Jag såg det avsnittet med killen som ska svara en vitaminsort, så säger han typ "D", Rickard säger "Sa du B?, och deltagaren svarar "Ja.. öööh.. B." Haha. http://www.youtube.com/watch?v=6JNz6PAEEYA

Sådant är jobbigt, när folk ska ställa vad som ofta anses som dumma frågor. Det är så gott som alltid någon i klassen som är korkad och bara inte förstår, eller så är det istället en besserwisser som måste fråga bara för att visa sig smart, men för alla andra är det uppenbart. Det är jobbigt med folk som typ har läst avsnittet i förväg och sen sitter och ställer frågor till föreläsaren om saker denne strax ska gå igenom för att verka smart, eller de som inte ens riktigt ställer frågor utan snarare säger en mening som stämmer för att imponera.

Aha, det förklarar en del. Det är nog inte vem som helst som orkar laga en femrätters.
    Folk kommer oftast och ska ha mat mitt i festen. Mycket pizza och så. En gång sushi, det är annorlunda mat på en fest.

Nu är det bara två veckor kvar till Dropkick Murphys! Och idag kom skivan, har inte lyssnat något ännu. Om den nu finns ute någonstans. Ja, WCR ser jag alltid fram emot. Det borde vara en två-dagars. De har precis rätt band, ibland bättre och ibland mindre bra men ändå, det är bra att WCR finns. Om vi ska till Bråvalla lutar det åt en dag bara. Den dag Rammstein spelar. Det lutar också åt att jag får min semester då (tidig) så förhoppningsvis är inte WCR i slutet av juli, men om det är det får jag försöka ta ett par dagar ledigt där. Eller tre.

Edit: Det tog en timme och 20 minuter att skriva det här. Jag skrev ett stycke i taget medan det spelades låtar i Podcasten.

Har inte frågat än.

Ja, det torde vara så. Ibland missar han några minuter av ett program när vi äter middag innan. Då kan han bli grinig. haha. Jag såg det inte på tv, men det dök upp på YouTube. Det var rätt så klantigt av honom. Jag såg däremot när Rickard satt och sade att han inte kunde tycka synd om Tyskland när de förlorade, på grund av andra världskriget: https://www.youtube.com/watch?v=uCrYw4f4XsM

Beroende på storleken så kan det vara lite klokare att vänta till efter föreläsningen om man har något som man inte förstått. Då kan man också diskutera mer ljudligt med sina kamrater. Det tror jag till och med någon av de första föreläsarna sade till oss. På KTH har vi akademisk kvart, alltså 15 minuter rast varje heltimme. På högstadiet blev det ett par gånger att någon frågade under lektionen och fick svaret att det är precis vad som kommer näst. Och svaret kom senare i genomgånger. Men det blev allt färre som frågade, även om de hade frågor som inte kom senare. Det var nackdelen. Finns det några dumma frågor?

Det gäller att kunna planera hela måltiden bra, så att man snabbt kan värma rätterna innan de ska ut. Förrätter och efterrätter behöver man inte komplicera till när det är fem rätter. Rätterna behöver inte vara lika stora heller, vilket underlättar.
    Som sagt är det inte något som händer när jag är med. Någon gång var det värden som blev lite hungrig och stekte ett paket med köttbullar som folk kunde ta om de ville. Är man ute brukar det bli nötter.

Skivan är inte på Spotify än, så jag laddade ned den. Det är högst troligt att jag kommer att köpa den någon dag. Är på det fjärde spåret just nu. Det är inte lätt att skriva och lyssna samtidigt, även om jag skriver något snabbare med musik på. Jag brukar få för mig att fylla på skivsamlingen med en drös, och beställer alla på en gång. Det kanske går att köpa skivan på konserten. Bad Religion-skivan beställde jag däremot, för man kunde boka med transparent vinyl tryckt i begränsad upplaga. Jag beställde NOFX:s vinylsamling också, som verkade vara ganska begränsad. Några hundratal var signerade.

Den var ganska rolig. Bra med Days Go By-vinyl och intressant och se om de hamnar på nytt skivbolag. Slutet var kul, även om man då visste att det var skämt. Jag tror nog att jag skulle ha svårt att tro honomn om jag inte hade vetat att han skämtade.

Jag tyckte att Fiction Reform-låten verkade intressant. Påminde mig något om Distillers, och ännu mer när jag såg sångaren. Så jag lyssnade igenom deras två skivor på Spotify, men det var inga dunderlåtar.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Det finns ganska många roliga klipp från Vem vet mest. Men det där med Tyskland var märkligt sagt. Så han tycker inte om Tyskland på grund av Hitler/andra världskriget? Jag har svårt för Rickard för jag tycker han lite dryg, nu tycker jag ännu mindre om honom.

Ja, det kan vara rimligt att vänta och prata mer efteråt för att inte störa för mycket. Det finns nog inga dumma frågor, däremot frågor som har ett uppenbart/givet/förväntat svar, typ. Men om man inte kan räkna ut svaret måste man fråga, och då är det för den personen inte en dum fråga. Apropå det, så pratade jag med en arbetskamrat efter julledigheten och man frågade varandra som man ska göra om man haft en bra jul. Så säger man ja, det var skönt att vara ledig osv. Sen gick hon in i rummet bredvid och pratade med en annan kollega, där de står lite närmare varandra än vad jag och hon gör, och då svarade hon helt annorlunda på frågan, hörde jag. Att julen inte alls varit så bra på grund av problem i privatlivet. Förståeligt men också ett lustigt fenomen.
    Akademisk kvart har jag svårt att förstå. Börjar man 8.00 AK, börjar man 8.15 då? I Uppsala har de dubbelkvart också, så börjar man 8.00 DK börjar man egentligen 8.30. Har jag förstått rätt? Varför börjar man inte bara en kvart senare direkt i sådant fall?

Man blir ofta hungrig fram på småtimmarna. Nötter brukar man äta, ja.

Nu laddar jag också ner en. Det är bara några av spåren som ligger på Spotify nu. Jag köper den nog inte, inte just nu i alla fall. Kanske i framtiden. Jag har inga andra Dropkick Murphys-skivor i min lilla samling.

Ja, det var en bra podcast. Framför allt spännande med skivbolaget. Days go by på vinyl vill jag också ha. Och alla andra skivor med för den delen, jag har bara första. Som någon skrev hade det varit kul också att inte veta om skämtet. Kan tänka mig att det blev rätt jobbigt där ett tag:P Fiction Reform lät bra ja. Kanske ska lyssna på någon mer, om inte annat så den som spelades igen åtminstone.

Han har svårt för att tycka synd om Tyskland. Jag har inte heller riktigt gillat honom. Han är kan klämma ur sig saker som inte är helt genomtänkta, eller som han bara tänkt på och måste få ur sig. Som med Tyskland. Det måste han ha tänkt på innan programmet och kanske försökt vara lite lustig. Han är inte någon komiker, så han måste få till någon poäng efter att han har sagt varför. "Jag har svårt för att tycka synd om Tyskland, efter vad Hitler gjorde eftersom ..." och en lustig poäng. Men det kom aldrig.

Det är rimligt om föreläsaren stannar upp då och då, vilket de flesta gör, och frågar om det är några frågor och om man kan gå vidare. Men ibland finns inte tiden och ibland har ligger folk efter i sitt antecknande. Det kanske förklarar varför de inte själva kan räkna ut felet. Om de nu stod närmare varandra är det enklare, ja. Beroende på situationen när ni pratade så kanske något annat svar än vad du nu fick hade blivit konstigt. Om inte du hade svarat att din varit tuff. Man brukar inte vilja lägga på bördan på andra, att andra inte ska behöva oroa sig.
    Om det står 8:00 på schemat så börjar det 8:15, och 9:00 är det rast till 9:15 (med undantag för tentor och laborationer). Så en föreläsning 8-10 blir totalt en och en halv timme lång. Så jag tror att det inte är likadant med dubbelkvart. Det kan vara så att de börjar 8:30, men då borde de inte ha rast senare. Det vore konstig.

Okej. Det har jag inte märkt av faktiskt. Inte på andra heller. Kanske får ta och tänka på det för att se det.

Jaså. Jag trodde att du hade den när du skrev att skivan "kom". Själv äger jag samtliga av deras skivor, så jag lär köpa den här också. Räknade ut att jag har strax över 200 cd-skivor och strax över 100 vinylskivor. Även om några är dubbletter, för att ha alla Offspringskivor. Nu ligger ändå alla uppe på Spotify. Dessutom har två Bad Religionlåtar läckt ut.

Om du vill så kan du få en Americana av mig, på vinyl. Jag köpte en på skivmässan (inte senast tror jag), men nu fann jag för ett par dagar sedan en äldre som jag bara inte lagt in på rätt plats. Under en period i mitt liv köpte jag massor av skivor från Ebay. Eftersom en del tar närmare en månad att ta sig hit så glömde jag ibland bort vad jag hade köpt. Då bestämde jag mig att lugna ned mig.
    Jag tror verkligen att jag skulle ha haft svårt för att ta Noodles seriöst även om man inte hade vetat om det. Det är bara en så fånig reaktion. De kan ha lite självdistans, om det nog vore så.
    De lär turnera klart och sedan ta ett litet uppehåll innan de bestämmer sig för något. Men först borde (läs: ska) det bli en Smash-turné.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Exakt, han bara häver ur sig saker. Ofta ganska korkade saker, kan jag tycka. Han är lite för arrogant eller något för min del.

Jag hade nog reagerat konstigt om hon börjat berätta om hur dålig jul hon haft, ja. För att vi inte känner varandra på det viset, då blir det väldigt awkward om jag ska försöka vara vänlig och lyssna på hennes problem som jag inte tycker angår mig. Men det är kul att man svarar att det är bra fast det inte är det. Men det är ju en hövlighetsgrej, det "ska" vara så att man frågar utan att egentligen förvänta sig ett svar. "Hur mår du" är ju snarare en hälsning som "what's up", inte som en läkare eller psykolog frågar "hur mår du". Typ!
    Aha okej. Jag skulle tro att dubbelkvarten i Uppsala bara gäller vid starttider, men att raster och annat är som vanligt. För ja, annars får de en halvtimme rast efter en halvtimmes föreläsning, vilket blir väldigt lite föreläsning under en dag:P

Aha, jag menade att skivan kom ut, bara. Nu har jag fastnat för Rose Tattoo! Den har nog gåt att lyssna på ett tag för det är väl singeln? Men jag hörde den först nu och den är riktigt bra! Den lär de spela, det ser jag fram emot!
    Jag räknade mina skivor. Cirka 85 har jag, inte så många som du:P Det var längesen jag köpte nu. Av naturliga anledningar köpte jag mer skivor för några år sedan, men jag har tänkt att jag ska köpa på mig en del, t.ex. resten av Bad Religions skivor som jag inte har, plus en hel del nya skivor av flera band som jag bara laddat ned hittills.
    Oj ja! Jag skulle gärna vilja ha Americana på vinyl! Men jag kan köpa den, för den kostnad du köpt den för.

Jag håller med om att de inte borde reagera så på en sådan låt. De driver ju också med olika ämnen samt att man förstår att det är en låt de gjort på skoj. Med tanke på att resten av intervjun är en hel drös med skämt så är det ju kul om de inte hade kunnat ta en rolig låt också. Det blev ändå ett roligt avslut; över en timme halvseriös diskussion och sen det spända slutet där intervjun tog slut också. Haha.
    Ja Smash-turné deluxe, med inslag av self-titled. Det konstiga då blir att de inte kan avsluta med Self Esteem, om de ska spela Smash i låtordning som de gjorde med Ignition.

Precis. När han ska prata med deltagarna om vad de arbetar med så gör han ibland ganska skeva antaganden. Frågorna kan bli ganska specifika och han verkar inte släppa det om han inte får något bra svar.

Är man förkyld, lite trött eller känner sig jäktat så brukar det inte vara något problem. Det är något som de flesta råkar ut för. Det stämmer. I Amerika frågar de "How are you?" men man förväntas inte få något svar. Om de förväntar sig svar frågar de något i stil med "Is everything all right?", men det blir ungefär som "Hur mår du?" att säger att det är bra.

För att inte nämna hur tradigt det blir för att sitta i två timmar och bara få en timme föreläsning. Från vad jag kan läsa från Wikipedia tycks dubbelkvarten bara tillämpas i början av föreläsning och lektioner. Tydligen är det tänkt att man ska vara på plats tidigt ändå för att prata med andra och hitta sin plats. På KTH har man akademisk kvart för att klockorna slår varje heltimma och då har man 15 minuter på sig att infinna sig. Tja, numer är det bara av tradition.

Jo. Rose Tattoo är en av de bättre på skivan. De har de i alla fall gjort musikvideo till, och de spelade den på Grönan i somras. Men då hade jag inte hört den innan. En vän påpekade hur lik Prisoner's Song är Shipping Up To Boston. Jag tycker inte att det är jätteuppenbart, men om hon lyssnar mer på Dropkick Murphys än vad jag har gjort.

Det ser ju inte så väldigt mycket ut tycker jag. Jag vet knappt själv hur jag har fått tag i alla, men jag fick för mig att jag skulle skaffa mig en riktig samling. Jag har nog alla Bad Religion, Dropkick Murphys (utom senaste), Flogging Molly, Offspring och Pennywise. Jag borde skaffa mig resten av NOFX skivor. Har nog bara två av Rancid. Men först måste jag skaffa mig lite mer plats. Hoppas kunna flytta hemifrån i år, och få till en vägg med skivor. Musik som man gillar vill man gärna äga i någon form. Även om man betalar så är det inte samma sak att ladda ned.
    Jag såg att Bad Religion ska spela på Grönan i slutet av juli. Det är inte så mycket på schemat i juli i övrigt, så de kan fortfarande hamna i Göteborg.

Det var länge sedan jag köpte den, så jag grävde lite i min inkorg. Cirka 150:- inklusive frakt, och då är den lite kantstött. Den jag köpte på mässan kostade 150:-, och är i bättre skick. Så en Carl von Linné kan väl vara rimligt.

Om man förväntar sig att de ska skratta direkt efter låten och säga att den var bra, så att man inte är beredd på en annan reaktion. "Hey you guys. We lost Dexter." Då kanske man sitter där tyst ett tag och undrar om han verkligen menar vad han säger. Det låter som att någon fnissar lite ändå och Noodles verkar nästan tappa masken själv.

Det har du rätt i. Hur blir det? Det vore väl inte så många som skulle klaga om de spelade samma låt två gånger. I Japan gillar de inte Self Esteem så mycket lika mycket, så där avslutar de oftare med The Kids Aren't Alright. Det är ganska bra ös i den också.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Quote Originally Posted by Jojan View Post
    Precis. När han ska prata med deltagarna om vad de arbetar med så gör han ibland ganska skeva antaganden. Frågorna kan bli ganska specifika och han verkar inte släppa det om han inte får något bra svar.
    På pricken beskrivet.

Då var det som jag tänkte. Det är väl en trevlig tradition. Står det då att ni börjar 8.00 eller står det 8.00 och att det är en akademisk kvart?

Jag får lyssna lite mer på Prisoner's Song innan jag kan uttala mig. Jag lyssnar ju inte heller jättemycket på DKM men Shipping Up To Boston har man hört ganska mycket så om de påminner om varandra bör jag kunna urskilja det. Kanske.

Offspring är nog det enda band jag har alla av. Typ AFI, Blink-182 och Bad Religion saknar jag det nyare av. Anti-Flag har jag inte alls, kom jag på nu. Det borde jag ha. Sen har jag alla skivor av en del mindre band men det är mest för att de kanske bara gjort två skivor.
    Spännande med Bad Religion. Det datumet är ju datumet jag hade kunnat tänka mig att WCR skulle vara, en torsdag i slutet av juli. Men mycket troligt att de spelar nån mer stans då. Annars blir Grönan bra också! Behöver jag inte ens ta ledigt. Jag vill gärna se dem igen, det var ju längesen.

Låter bra! Kantstött gör inte något för då ser det bara fint använt ut. Carl von Linné? Är köpslagning klar nu? Får jag vinylen den 22:a då eller är det krångligt för dig? I sådant fall ser jag förstås till att ta över den innan spelningen så du slipper stå med den i handen i några timmar. Annars skicka på posten.

När han först säger att Dexter gått, låter de på de andra som om de tror att han var tvungen att gå iväg på något ärende. Det är kul med han som skrattar till. Och ja, Noodles låter ansträngd, men han gör det bra ändå. Jag klarar inte sånt där, även om jag önskar att jag kunde hålla masken ibland.

Jag skulle kunna tänka mig att höra Self Esteem två gånger. Alternativt att de hoppar över den utan att säga nåt och sen kommer den sist ändå. Och sen skojar om att de är klara nu och låtsas gå av scenen, så att publiken tror att de glömt bort Self Esteem, och sen kommer de in och spelar den ändå!

Tags for this Thread