Haha ja, enklast att bara skriva det. Det är ju som det är när vi har olika språk och inte samma uttal. Lasse och Kalle är ganska klassiska smeknamn. Jag har alltid kallats Jojo men det är ytterst få som säger det nu för tiden, troligtvis för att jag inte har samma vänner nu sedan man slutade skolan. Nu vet jag inte vad folk kallar mig, men min kompis kommer på besök imorgon så då ska jag tänka på om inte hon brukar kalla mig något särskilt. Vad minns jag inte.
Precis. Jag har noterat särskilda händelser, som NOFX+Bad Religion, och när Brian Baker och Dennis Lyxzén spelade och sjöng Minor Threat med Rise Against.
Tanken var densamma även om det var på Metaltown ja. Men sen fick de inte stå på bron mer.
Det stod inte när skivan kommer, bara att den inte har skickats ännu. 5-20 dagars leveranstid stod det på cdon när jag beställde.
Både Slayer? Och vilka mer?:P Hade jag bott närmare hade jag kunna köpa kortet och sett Sabaton och säkert något mer, men jag kan inte hålla på att åka dit för lite halvdana band bara för att. Det blir nog dyrt i längden. Bättre för dig som bor närmare.
Japp, då får man spara till något bättre. Kanske en flygresa till London kan vara värt att vänta på igen!
Jag har också gjort en lista med låtarna de spelat hittills. Jag har bränt ut dem så man kan lyssna i bilen men har inte lyssnat igenom den ännu. Men bra att det är bra låtar. Jag har ju inte så stor koll på vad de gjort så får se hur mycket jag känner igen. Jag har nog hört de allra flesta men kan bara inte namnet på låtarna.