Man tänker att slänga iväg en enkrona inte är så mycket, men när jag lägger alla enkronor i min spargris har jag snart 500 kr! Men du kanske inte slänger iväg 500 enkronor under ett år, haha. Jag har inte heller haft någon veckopeng. När jag var liten behövde jag inga pengar.
Då är det eftermiddagen som det gäller att hitta på något. Annars blir det en lång andra dag.
Jag tycker också det kan vara svårt att säga något om det är många med i ett samtal, om man inte känner dem väldigt bra. Jag googlade pavlovian rude, det kan man alltid använda. Din mening slutade mitt i: "Ad hominem kan"... Resten har fallit bort.
Det var värt ett försök i alla fall, att skapa ett program. Jag brukade träna på att skriva alfabetet utan att titta, och sen skriva det snabbare och snabbare. Kul man hade. Det fanns några spel på datorn också, Pipe Line, Chip boy och Ski Free till exempel. Och nu minns jag att jag spelade Prince of Persia. Jag tyckte det var läskigt eftersom han dog ganska brutalt. Prince of Persia idag ser annorlunda ut.
Ja, antagligen är det någon som räknar lite på det där. Som du säger spelar det egentligen ingen roll eftersom alla ändå har samma förutsättningar en gång. Jag har faktiskt gjort en birdie en gång. Man skulle klara banan på tre slag, jag klarade den på två. Det var kul.
Jag tyckte Popular Consensus var ganska bra ändå, även om de bara ville ha med mening. Men den andra låten var mindre bra. Jag har inte fastnat får någon av singlarna heller, men det lät som om det fanns en del andra bra låtar nu när jag hörde skivan igen. Men det är klart, Bad Religion är ju bra så så länge det låter som dem!
Jag vet inte hur han gjorde för att vara backstage. Hans kompis var ju med också, och jag antar ett par till från forumet. Jag försökte fråga hur han kom dit men fick inget direkt svar:P Jag har alltid undrat hur man gör det där, men jag kan tänka mig att de gick in med någon som känner bandet mer, typ Oxygen.