Jag hoppas att de försöker motverka problemen, men jag är lite tveksam till om man gör det så mycket som man borde. Eftersom man redan kommit dit, och än så länge, vad jag vet, premieras fortfarande de extrema sakerna och även att man avlar på de duktiga djuren dvs. de mest extrema. Hästar påverkar man också aveln inom vissa raser. Ex. avlas ofta på ett hetsigare temperament istället för att avla på de lugna djuren, och miniatyrhästar kan ha vissa hälsoproblem. Men inte lika allvarligt som hundar. Katter vet jag inte så mycket om och nej precis, kattraser är inte så varierande så det kanske är svårare eller mindre intressant att skapa extrema varianter.
Ja, det hade varit lättare om cykeln haft breda däck. Så det är nog det, att det blir en väldigt liten understödsyta.
Det är många saker att ta hänsyn till. Det är ju inte "bara att" när det gäller rymden. Jag har varit på Kennedy Space Center och på en typ experimentavdelning hade de gjort i ordning en glaslåda med legobitar i och inbyggd i den var två stora plasthandskar. Så skulle man stoppa händerna i handskarna och försöka bygga med legot för det skulle visa hur svårt mekanikerna i rymden har det. Men jag tänker mig att de knappast kan ha klumpiga handskar och stå där och fumla med skruvmejslar och skruvar när de gör sina rymdpromenader för att fixa något. De måste ju ha bra utrustning då.
Jag läste att det finns flera teorier, även en som heter Big Rip där universum istället slits isär. Så ja man kan tänka sig att det var aktuellt med big crunch och free lunch just när låten skrevs. Aha, de visste inte om det. Jag trodde de själva skrev det på tavlan för att säga emot sin egen fria lunch. Men det var ju roligare att de inte skrivit det själva. Precis, det kan mer värt att betala genom att sitta på en föreläsning en tid än att betala faktiska pengar. Det upplevs ändå som gratis även om man tagit av sin tid.
Ja, någon kan när som helst blinka höger och vilja köra ut oavsett om de blinkat vänster eller inte innan. Det är därför jag inte blinkar vänster, för de som vill in i rondellen kan ändå inte köra in om någon som redan är inne i rondellen kommer förbi deras infart.
Okej, haha. Då förstår jag varför maten hamnar där. Det lät annars lustigt att det är en person som alltid sitter med all mat omkring sig. Oftast får man be någon annan hämta maten, det brukar ju gå bra. Är man på en större bjudning (vilket typ aldrig händer) så får man hoppas att de placerat stolarna så att man enkelt kan gå och ta mer mat. Och när man är på restaurang med buffé förstås.
32 låtar blev det. Det är nog den skiva som har flest låtar. 152 låtar är en hel del, även på två skivor:P De lär ha mängder med låtar, framför allt om de spelat ett tag och hunnit göra några skivor.
Jag har ingen jätteskrivare så ja, man skulle ändå behöva klistra ihop allt sen. De angav ingen uppskattad tid, så vi får se. Det var vid det här mailet som jag avbokade förra gången, så nu blir det spännande att se vad som händer härnäst. Jag beställde 1 maj, men det var röd dag så 2 maj.
Jag vågade inte sätta mig ner för jag var rädd att kanske bli nedtrampad. Men det är svårt att knyta stående också, märkte jag. Balansmässigt skulle jag nog klara det, men man tar för stort utrymmer när man måste dra upp benet och böja kroppen, så det fick inte plats. Det var trångt den gången. Det blir att tejpa fast dem ja:P
Det var snällt ja, därför man tänker att de inte bryr sig så mycket. Men det händer säkert samma sak i Sverige med alkoholförsäljning, att någon ibland hoppar över att kolla legitimationen t.ex.
Haha, flest skivor vinner. Hur många skivor är det du har? Jag har glömt, men tror att du skrivit det tidigare.