Page 282 of 314 FirstFirst ... 182232272280281282283284292 ... LastLast
Results 2,811 to 2,820 of 3134

Thread: Come To Sweden 3

Tenacious D på söndag!

Jag röstar på att vi kör en favorit i repris.

Alltså, samling på Plattan kl 13, sen åker vi mot Djurgården (hållplats Djurgårdsskolan) och sätter oss och dricker öl och pumpar musik. Kan man inte komma till 13 är det bara att komma senare, tänkte att vi sitter på samma plats, det funkade ju utmärkt sist.

Vi lär dock behöva gå in till grönan vid typ 18-tiden, kanske t.o.m tidigare än så. tror det kommer bli rätt mycket folk.
    The Offspring spelade hela Smash, jag tycker att de skulle spelat de gamla låtarna istället.
    -Förvirrad festivalbesökare på Bråvalla.

Quote Originally Posted by TMDGJ View Post
    Tenacious D på söndag!

Jag röstar på att vi kör en favorit i repris.

Alltså, samling på Plattan kl 13, sen åker vi mot Djurgården (hållplats Djurgårdsskolan) och sätter oss och dricker öl och pumpar musik. Kan man inte komma till 13 är det bara att komma senare, tänkte att vi sitter på samma plats, det funkade ju utmärkt sist.

Vi lär dock behöva gå in till grönan vid typ 18-tiden, kanske t.o.m tidigare än så. tror det kommer bli rätt mycket folk.
    Jag ska till Fejan i morgon med min kusin och en vän, och ska sova kvar en natt. Jag vet inte riktigt när vi kommer tillbaka till Stockholm, men jag hör mig när jag vet. Jag kan tippa på 15-tiden. Timmy är säkert med dig. Stefan är däremot bortrest.
    Quote Originally Posted by Tijs View Post
    Sometimes I love Jojan <3
    Quote Originally Posted by Amiralanal View Post
    Jojan is not ignorant. He is the king. You are the enemy.
    Quote Originally Posted by PilZ-E View Post
    I appreciate Jojan.
    Quote Originally Posted by noodle654 View Post
    Jojan you are my favorite!!
    Quote Originally Posted by Bipolar Bear View Post
    Jojan fucking owns!
    Quote Originally Posted by Jebus View Post
    jojan's right boob = hawt
    Quote Originally Posted by Krojd View Post
    Jojan, you are awesome
    Quote Originally Posted by yarock View Post
    Jojan für den Sieg.
    Quote Originally Posted by KickHimWhenHe'sDown View Post
    I like Jojan's signature.
    Quote Originally Posted by Defender View Post
    Jojan for President!
    Quote Originally Posted by Sidewinder View Post
    I actually think Jojan is pretty funny in his own right.
    Quote Originally Posted by TheJakes84 View Post
    Jojan's signature is the longest and most beloved. <3
    Maybe because it came from Jojan, and Jojan rules.
    Quote Originally Posted by "Melyssa K" Kennedy View Post
    Jojan is right
    Quote Originally Posted by -Ignition- View Post
    Jojans planer låter bra.

Quote Originally Posted by Jojan View Post
    Jag ska till Fejan i morgon med min kusin och en vän, och ska sova kvar en natt. Jag vet inte riktigt när vi kommer tillbaka till Stockholm, men jag hör mig när jag vet. Jag kan tippa på 15-tiden. Timmy är säkert med dig. Stefan är däremot bortrest.
    Att Timmy är med mig förutsätter jag. Men nice, då hörs vi på söndag helt enkelt.
    The Offspring spelade hela Smash, jag tycker att de skulle spelat de gamla låtarna istället.

Antingen kommer vi att åka från Fejan vid tio i nio eller halv två, på söndag. Åker vi halv två kommer jag vara vid Grönan vid halv fem. Vi får se hur pigga vi är att åka tidigt.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

När jag sett Rise Against har det alltid vara väldigt mycket tryck, men inte den gången vi såg dem på Peace & Love. Det beror nog på vilken typ av publik det är, i det fallet. Men jag förvånad över Bad Religion, för båda gångerna på WCR har jag stått längst fram med väldigt mycket tryck, sådär så man verkligen sitter fast, men inte på Gröna Lund. Även där tror jag att det blir en lite annan publik. På Gröna Lund är ju även de som inte är jätteintresserade av bandet, samtidigt som jag tänker mig att alla Bad Religion-fans borde varit där och då borde det varit lite mer tryck. De två första gånger jag såg Offspring började jag på rad tre-fyra och lyckades ta mig fram till staketet under de tre-fyra första låtarna (en rad per låt). Har ingen aning om hur det gick till men jag ville nog bara väldigt gärna vara längst fram. I många fall är det ju i stort sett omöjligt att ta sig till staketet, när trycket är stort.

Det är det nog. Om det är lite inom samma område som man redan kan så underlättar det för att lära sig nytt.
    Det är lite tråkigt med diskussioner där man måste komma överens om att man inte är överens. Ibland kan man viljla fortsätta diskutera, i tron att man ska kunna omvända personen man pratar med. Ibland kan det ju fungera också, men ibland har båda bestämda åsikter så det är inget att göra något åt. Om man är lite överens, eller som du säger vetenskap och obejktiva saker, så kan det vara kul att diskutera just för att man tycker lika. Då blir det en annan typ av diskussion, som kan vara roligare än när man inte är överens.

Jag tycker Pete passar in bra, men ja han är lite yngre än de andra. Nej, visserligen har inte Noodles och Greg heller den största rollen i låtskrivandet. Men de är ändå Noodles och Greg! ;)

Jag tror en kombination kan vara lämplig, men jag skulle personligen luta åt mer belöning än bestraffning. Men man kan ju också jobba med negativ förstärkning, för jag tror inte fullt ut på att belöna heller. Jag tänker mig att det kan vara bättre att säga "Städa rummet så slutar jag tjata", än "Städa rummet så får du 50 kr" eller "Städa rummet annars får du ingen middag". Men det kan nog också variera i olika situationer. Med mina hästar kör jag endast med negativ förstärkning, även belöning till viss del, men aldrig bestraffning, och det fungerar bra, så det borde kunna fungera på barn med. Inte säkert att de fungerar likadant dock.

Det låter som en rimlig förklaring. Vissa av dem som har 300-400 vänner på Facebook tror nog att alla dessa personer är deras vänner, men så sviker en... :P Jag ogillar när företag bara har en Facebook-sida. Det kan vara ett komplement men får inte ersätta en hemsida. Man utesluter automatiskt en hel del personer om man bara har en Facebook-sida, precis som med Facebook-grupper osv. Visserligen kan de utan internet inte besöka hemsidan heller.

Haha, vi får hoppas hon inte försvinner när hon fyller ett. Du vet iallafall varför om det skulle ske. De flesta kan också räkna på många språk, som att "ja" och "nej" kan vara något man vet. Det finns också en särskild grupp människor som alla kan räkna till sex på spanska. Jag kan räkna till tre på finska, till tio på koreanska, och oändligt långt på tyska. "Kiitos" är tack på finska.

Det låter som en trevlig tillställning. Hur många gånger har du sett Charta 77 nu?
    Nej, vi deltog inte på festen. Vi bara rullade förbi lite sakta men man såg inte så mycket då de höll till längre ner i trädgården. Vi deltog hemma hos istället, genom att lyssna. Jag gjorde en kort inspelning på natten när de spelade, när jag lyssnar på det nu känns det rätt otroligt att det skulle vara så pass långt bort. Det är inte jättemycket träd enligt flygfoto på Eniro, så det var väl, som du skriver, inte så mycket saker i vägen för ljudet.

Man kan tänka sig att de gjorde tuppkammarna kvällen till ära. Frågan är hur deras föräldrar såg ut, det skulle nog lösa ett och annat. Ja, förhoppningsvis vill de fortsätta lyssna på sådan musik.
    Jag har ibland lärt mig texten under låtens gång. Om man bara får höra refrängen en gång så kan man sjunga med nästa gång den kommer, om man har bra minne och den inte är alltför svår.

Nu är det bokat att jag hämtar såsen om en vecka. Det blir bra!

Både att publiken var stor och varierad (att inte alla var där för att se främst dem) i kombination med att det var på en festival där de flesta campar och inte har samma möjligheter att göra sig rena efteråt. Ändå finns det en bunt som helt struntar i om att blir svettiga eller inte. Just i Borlänge minns jag inte hur långt det var ifrån att kunna bada, men Augustibuller låg ju vid en sjö. Jag tror att West Coast Riot blir lite hårdare, för att det är en hel festival och bara en dag med många bra band, så folk är verkligen peppade. Gröna Lund har problemet att det inte är biljettköp, så folk vågar kanske inte åka allt för långt ifrån bara för att se dem. Kanske blir det speciellt när det är just där också, för att det är på ett nöjesfält. Jag tycker att det inte borde göra någon skillnad, men det är det. Man kan ta sig igenom när folk rör på sig, så kanske var det så du kom igenom. Särskilt under de första låtarna brukar man kunna förflytta sig en bra bit, om det är mycket drag i publiken.

Sedan är det möjligen roligare och intressantare att lära sig någonting helt nytt. Då blir det enklare att lära sig därför.
    Det finns roligare saker än att diskutera saker. Man kan önska att man fått personen man pratat med ändå tänker annorlunda och förstår andra sidan bättre. Annars har man kanske själv lärt sig någonting nytt om andra sidans argument. Jag har svårt för att vara allt för självsäker när jag ska försöka argumentera subjektiva saker, eftersom jag inte utgår ifrån att jag faktiskt vet bäst eller ens har en bestämd åsikt i ämnet. Det blir inte så mycket av debatterande av det. Är man överens om något kan man ändå prata om det och filosofera om konsekvenserna.

Pete passar bättre än Atom, men tycker ändå att han skär sig lite. Får acceptera att han är här för att stanna och att Ron aldrig kommer tillbaka.

Man får testa vad som biter på avkomman, och i vilka situationer. Negativ förstärkning är en metod man får testa med också. Liksom att man erbjuder att hjälpa till att städa rummet ibland. Hästar och barn kanske fungerar på liknande vis ett tag. Men en dag når de ungdomen och då brukar det vara mer acceptabelt att har det stökigt i sitt rum. Går inte att kontrollera dem med samma metoder som med hästar, om de skulle göra något man inte gillade.

Jag läste att vissa unga tröttnar på Facebook bland annat för att deras föräldrar använder det. Men också reklam och den hets det kan bli att man ska uppdatera, dela med sig och gilla saker. Lägger man på att detta ska göras på Facebook, Twitter, Instagram, med flera blir det desto mer. Det är galet när folk har så pass många "vänner". Det är inte rimligt någonstans. Att företag gör så, är konstigt. En del har säker all sin interna kommunikation på Facebook också, eftersom man fick en Facebook-e-postadress helt plötsligt. Hela grejen att man ska starta sin pc, eventuellt logga in på den för att sedan starta sin webbläsare och logga in på Facebook innan man kommer åt någonting går emot hela principen om Internet, att det ska vara avcentraliserat. Men också att man då överlämnar allting åt andra att ansvara för.

Nej. ;-) Men hon får vara en nolla till hon fyller två år. Det är lite allmänbildning att man kan räkna, hälsa, säga "ja" och "nej" på ett par språk. Några språk har samma ord för dessa, vilket gör det enklare. Konstig sak, att bara räkna till sex. Desto konstigare att de alltid säger "cinco" två gånger. Jag kan skriva 1, 2 och 3 på japanska, och några andra enklare ord. Andra ord på japanska kan jag säga, eftersom de är lika engelska.

Det var helt okej. Lite dåligt med folk efter att sista bandet spelat, eftersom det inte var någon ordentlig camping. Vi var iväg till Fejan, som du kanske läste, och hade med samma tält. Det hade börjat mögla. Min kusin sov i, men det var fint väder och jag fann en solstol som jag sov i utanför. :-P Bara i år har jag sett Charta 77 tre gånger. Totalt är det säker bara sex gånger till, så nio totalt. Såg dem först när de spelade på Nalen med Asta Kask 2003, när Asta kom till liv igen. Sedan har de dykt på lite varstans. Frågan är hur mycket mer det blir. Timmy (Satanic_Surfer, med tuppkammen) spekulerade i att de skulle lägga av. De har hållit på 30 år och har inte spelat särskilt mycket de senaste åren.
    Ni rullade förbi sakta och gav dem en hotfull, ilsken blick. hehe. Var det så högt var det säker inga problem att ha fest hos er också. Att det inte är massa träd är förmodligen förklaringen då. Med många träd hade ljudet förmodligen absorberats av dem. Hade de närmare grannar som stördes mer, månntro?

Jag har ibland lärt mig texten under låtens gång. Om man bara får höra refrängen en gång så kan man sjunga med nästa gång den kommer, om man har bra minne och den inte är alltför svår.
    Refrängerna lär man sig. Det händer också att man hör verserna bättre så att man har bättre koll på vad de sjunger, om man tidigare inte brytt sig lika mycket om texten.Annars brukar jag humma svagt på hur instrumenten spelar. De är mer repetitiva och mer förutsägbara än texter.

Vad bra! Då får du berätta vad du tycker om det. :-)

Missade Tenacious D i söndags för att det blev stormpackat med folk redan innan 17. Hade jag lämnat mina vänner som ville lämna packningen från vår resa och äta mat och åkt direkt till Gröna Lund hade jag kanske kommit in. Vi gick och tog några öl istället och hade det trevligt. När jag sedan skulle åka hem vid halv tolv, såg jag ett par med Tenacious D-tröjor på och deras sällskap. Först undrade jag om de stannat kvar så länge, men om det varit många på Grönan så kanske det hade tagit ett tag att ta sig där ifrån också. Någon sade att polisen hade stängt av några vägar för att Djurgården för att de skulle kunna kontrollera hur många som var på Djurgården.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Ja, det var helt sjukt mycket folk.

Satt med Timmy och några till. En tjejkompis som var med skulle åka in tidigare. Efter typ 20 minuter ringer hon och säger att de stänger entreerna. Vi slänger ölen i någon paviljong där vi sitter och springer till entren. Hade hon inte ringt hade vi antagligen inte kommit in alls. Hade dock vänner som kom in vid typ 18.30-tiden, de fick vänta rätt länge dock då de körde en in en ut, stuket.

Grym konsert var det iaf, riktigt kul att få höra Belzeboss live.

Hade jag lämnat mina vänner, som jag hade tänkt innan, hade jag kommit i tid. Men jag blev lovad att det skulle gå snabbt att ta sig till Gärdet för att lämna saker. Det är första gången jag har varit med om att de stängt såhär tidigt. Förr året tänkte jag se Iggy Pop. Då kom vi vid halv åtta och de hade precis stängt. Hade vi väntat hade vi kanske kommit in till slut, för kön var inte allt för lång.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Det är sant, nu läser jag ju här att det var mycket folk som såg Tenacious D, då är det tråkigt om man åkt långt och sen inte kommer in. I sådant fall får man se till att komma i god tid. Ja, de första låtarna blir det ofta lite kaos i publiken och man har sin chans om man inte är nöjd med sin plats. Det svåra är alltid första raden, där håller folket hårt i staketet. Det är också skillnad om publiken är unga/små människor eller äldre/stora människor. Alltid lättare att ta sig förbi de mindre.

Det är kul när man lärt sig det nya och sedan behärskar det så att man kan använda det. Då har man något helt nytt med sig, som man inte visste att man kunde.
    Jag tycker om att diskutera intressanta saker, men inte med människor som använder för mycket argumentationsfel. Det blir lönlöst. Det är svårt när man inte har en bestämd åsikt i ett ämne, ja. Man kan bara lyssna och inte komma med så mycket, kanske att man kan har en lite klarare syn i ämnet om man får höra någon annan prata om det en stund.

Precis. Det var tråkigt när Ron lämnade, men nu är det längesen.

När barnen blir större släpps det lite på reglerna, tanken är väl att de ska kunna reglerna och därför kan man också börja töja på dem. Man vet vad som är rätt men kan ändå gå utanför en del. Eller snarare så kan man gå utanför just för att man vet vad som är rätt.

Jag kan tänka mig att folk tröttnar då. Ja, för de som har användare i alla sociala medier blir det mycket att uppdatera och titta igenom vad andra skrivit. Och så lägger folk upp en bild på Instagram som ändå länkas till Facebook så egentligen skulle det räcka med att ha en av alla sidor. Jag antar att en tanke med att ha en Facebook-sida för sitt företag är att man kan uppdatera så att alla ska se direkt, men samtidigt är det samma sak som att uppdatera en hemsida, och som sagt så har alla som har tillgång till Facebook tillgång till Internet, men alla som har Internet har inte tillgång till Facebook.

Att kunna lite grundläggande ord är bra om man åker utomlands. Det är väl därför man alltid får börja språklektioner med att lära sig från om vägen, fråga om menyn osv. Kul att skriva på japanska. Jag kan "hallå" på japanska, efter att ha sett japanska skräckfilmer, som är "moshi moshi". Det är kul att lära sig genom att bara råka observera. Om man ser några till filmer kanske man kan lära sig fler ord.

Mindre trevligt med ett mögligt tält. Det blir till att tvätta och vädra. Det börjar bli lite kallare på nätterna nu så sova i solstol är nog inte optimalt länge till:P Man får passa på nu. Det var många gånger du sett dem. Måste vara det bandet du sett flest gånger eller?
    Ja, de hade närmare grannar, dock inte direkt inpå gården (är ju på landet). Men som sagt hördes inte ljudet överallt beroende på hur ljudets väg såg ut, så det är mycket möjligt att vi stördes mer än någon som bodde närmare.

Ibland berättar banden texten också, just för att alla ska kunna hänga med. Det hände till exempel på Ghosts spelning på Bråvalla. De berättade texten först och sa sedan att det bara var att sjunga med. Det var en enkel text som man nog kunde ha lärt sig ändå, eftersom den upprepas mycket under låtens gång: "Come together, together as one. Come together for Lucifer's son." Men sedan ändrar de allra sista meningen i låten till "Forever as one" istället, lurigt.

Det ska bli spännande, återkommer efter helgen med rapport. Kanske blir jag bjuden redan där, annars får jag smaka när jag kommit hem igen.

Tråkigt att du missade det. Bra att du hade en trevlig kväll ändå. Om det var så många som ville in så tog det säkert tid att komma ut också.

De drar nog till sig rätt många för att de är ett humoristiskt band. Man behöver inte gilla deras stil för att underhållas av dem, även om det är rätt neutralt att lyssna på den typen av rock. Det var på en söndag också, så folk var förmodligen lediga under dagen och hade tid att komma i tid. Det är inte så snällt att ta platsen av någon som står längst fram. Lämnar någon får man vara snabb i så fall. Gäller att vara observant och se, om någon visar tecken på att vilja lämna platsen och lägga en hand på staketet för att dra in sig när det gäller. Jag har ett minne av att jag tryckt in någon annan i en sådan lucka, när personen framför mig lämnade staketet, för att den andra verkade ha större behov av platsen.

Innan man lärt sig det så kunde man ju inte det. Eller hur. ;-) Det är kul när man lärt sig någonting nytt. Även att man känner att man blivit bättre på något kan ge en viss tillfredsställelse. Det är vad många spel går ut på. att man ska avancera och vilja fortsätta.
    Brukar du förklara för personen varför det är argumentationsfel? En del är rätt enkla, att det inte alls hör till vad man diskuterar. Andra kanske är mer komplicerade, som att man jämför äpplen med päron. De är lika men är inte samma. Är man inte insatt i ett ämne som någon tar upp, får man lyssna och fråga. Hoppas att man får någonting utav det och kanske med tiden komma in på något man känner sig mer hemma på och därifrån engagera sig mer i samtalet.

Precis så. Det gäller att ge en bra grund att stå på när de är små. Blir den stabil när barnen är små, kanske den inte vajar lika mycket när de blir äldre och de sköter sig rätt bra ändå. Man kan hoppa in i gråzonen och komma ut på rätt sida igen. Blir det fel kanske man kan klara situationen på ett vist sätt och

Det blir kaotiskt att ha allting överallt sådär, ja. Problemet är kanske, att en del inte har det ena men det andra. Andra prövar på det ena och måste hålla fast vid det gamla också för att alla inte byter. Det borde finnas programvara som kan samla ihop alla ens sociala nätverk, till ett enda långt flöde med uppdateringar där man kan svara på andra som vanligt. Eftersom folk har tillgång till Facebook (och Twitter, etc.) i sin mobiltelefon kan de se företagets uppdatering samtidigt som de går igenom deras vänners uppdateringar. Annars måste personen aktivt gå in på hemsidan för att se om företaget vill ha ut något. Dessutom är det enklare för personer att fråga och komma med återkoppling till företagen via Facebook. Problemet där är kanske, att det inte är lika genomtänkt och välformulerat som ett e-brev vore. Det har synts åt andra hållet också, att företagen uttrycker sig illa och ogenomtänkt, därför hamnar i blåsväder. Ibland dyker tävlingar upp, där man ska göra saker på Facebook. Jag fick nyhetsbrev från Anti-Flag för några veckor sedan om att man skulle in och gillar en massa saker på Facebook, börja följa på Twitter för att sedan skriva någonting, och då kunde man vinna. Någonting med deras 20-årsfirande. Har man Facebook- och Twitter-konto och gillar Anti-Flag är det kanske inga problem, man kanske redan gillar och följer. Men att de antar att alla skulle ha konton tycker jag är tråkigt.

Siffror kanske kan vara bra, när man ska betala, och artigt att kunna hälsa och tacka. Mycket mer än så behöver inte, om man inte är väldigt långt från turistområden. Kroppsspråk och någon typ av teckenspråk kommer förmodligen tillräckligt med. Jag har en vän som studerat japanska och kinesiska som lärt mig några ord, både skriva och säga. En del ord är enkla, för att de låter som på engelska. Vi gick förbi 7-Eleven och han pekade och frågade om jag visste vad "dörr" hette på japanska. Jag tänkte någon sekund, han hade lärt mig några andra ord nyligen, och sade ungefär "dår". Det var rätt nära. "Dåa" (ドア) heter det. Andra är liknande är "sandoitchi", "teburu" och "aisukurimu" som du nog kan gissa. Ofta lär man sig bäst, när man inte tvingar i sig det för att man måste. Jag var aldrig bra på att plugga glosor i skolan. Det blev i bästa fall ramsor, men då kunde man bara dem i ordningen man hade skrivit upp dem.

Vi får se hur sjuk min kusin som sov i tältet blir. Jag har inte hört någonting än, så det gick förmodligen bra. Det var rätt stort tält och jag tror han sov med mot en mindre möglig del. Första gången jag vaknade, frös jag så att jag huttrade när jag andades. Jag hade bara min tjocktröja i knät, där den gjorde föga nytta. Jag satte inte på mig den, vilken kanske hade varit optimalt, men drog den över överkroppen med luvan över ansiktet och armarna under. Det blev mitt egna lilla tält. Där sov jag gott till solstolen välte. Det var inte helt platt där den stod, och jag hade benen på en bänk så vikten blev snedfördelad. Så jag hamnade på marken, men det gick att sätta ihop de delar som lossnat så att jag kunde sova ett tag till.
    Jag tror faktiskt att jag måste ha sett Asta Kask fler gånger än Charta 77. Jag har sett Asta två gånger i år redan, och ska se dem på Close-Up-båten i början av september. Tittar jag på Astas hemsida kommer jag upp i åtminstone tio gånger, innan i år. När man har sett band så många gånger tappar man räkningen.
    Det kan också ha varit något så olyckligt att ljudet farit olika vägar, studsat tillbaka mot er och på så vi amplifierats. Men det känns lite mer långsökt.

Vill de att alla ska sjunga med, kan de berätta. Är det något som ska ropas kan de värma upp en dessutom. haha. Det är jobbigt när de ändrar något i sista refrängen och man märker att man sjunger fel. Värre är när låten slutar som i refrängen och man man inte vet att den gör det. Det är lyckligtvis inte vanligt, men har hänt. Ungefär som att Charta 77 lägger på ett par takter innan de börjar sjunga refrängen i "Lilla björn och lilla tiger". (Kan du se här om du inte varit med om det.) Även om jag vet det är reaktionen att börja på en gång, "... och de trallade och log. En björn och..." Oi Polloi är ett band som har riktigt enkla refrängen som man snabbt lär sig.

Du borde smaka lite. Fråga om det finns något du kan ha det på annars, om du inte vågar ta en liten droppe på tungan. Var noga med att läsa innehållsförteckningen också. ;-)

Jag fick presentkort om 400:- på Ginza (av Sifo) och köpte några fyra NOFX-skivor, som jag då betalade 65:- för. Kollade på Black Sails in the Sunset och The Art of Drowning först, men de kostade 149:- styck. Det var helt galet. Tittade om de fanns på Tradera och Ebay. Ena fanns för rätt bra pris på Tradera, butiksannons, men fann bägge för billigare pris på Ebay. 140:- för bägge, inklusive frakt.
    Hörde 17 Crimes i dag. Inte någon höjdare. I Hope You Suffer var bättre, men fortfarande inte i min smak.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Tags for this Thread