Om de skulle göra sig av med Lois, kunde de nästan lika gärna passa på att ändra Peter helt. Han skulle kunna vara tokig ändå, men ändå inte gå helt oförändrad från en sådan sak. Men det skulle vara svårt att få till det, kan jag tänka mig. Nu har de ändå ett recept som fungerar till största delen. Precis, de hade ett sådant avsnitt. Sedan har det varit stökigt ändå. Men eftersom Lois var vid liv då, fanns det alltid ett hopp om att hon skulle komma tillbaka. Därför kunde de lämna det stökigt.
Har du sett det senaste avsnittet av Family Guy? Det första helt utan Brian. De stoppade in Vinnie i vinjetten och jag upplevde det som att Vinnie bara tog över Brians roll och inte tillförde någonting som de ändå kunnat ha med. Men avsnittet i sig var bra.
Jag har ingen läst någonting om att Pennywise skulle vara speciellt fascinerade av boken eller av Stephen King. Men de lär inte tagit namnet någon annanstans ifrån. Tittar du igenom hela serien då? Det lär finnas bra kvalité med sjyst ljud att hämta ned nu, om du orkar vänta med det. Jag hämtade ned brittiska för några veckor sedan och tänkte titta, men glömde bort det. Har bara sett ett par tidigare.
Det låter som en bra grund, det. Då kan man slänga i lite vad som helst, så länge biffsmeten inte blir för lös. Då faller den bara isär när man försöker steka den. Ägg borde inte behövas. Använder du dig av kokt potatis så att det blir som potatismos som klister? Okokt potatis tänker jag, skulle blöta ned smeten ytterligare och ge motsatt effekt.
Annars kan man sätta näven i bordet, stänga av datorn och bara göra någonting annat. Haha. Det är säkert ett bra komplement med en arbetsförmedling. Men som den tycks vara gjord nu, ska man inte räkna med att bara gå till dem för att få ett arbete. Det finns andra kanaler för det.
Ja, det var min tanke. :-) Jag har huvudet kvar tills de flyttar på telefonen eller knuffar bort mig. Eller om det tycks vara någonting som berör mig, som att vi ska möta upp några. Ja, det är säkert därför man ser på filmerna. Text kan vara knepig att tyda på avstånd också, även om man urskilja ett par ord.
Jag fick lära mig att vara försiktig och att det inte bara var att köpa nytt hela tiden. Nu upplever jag att mina föräldrar är lite mer slösaktiga, att de slänger saker som det inte är något fel på. Mer nu än när min jacka slängdes bort.
Står jag i publiken, brukar jag mellan låtarna känna efter så att plånbok och telefon är kvar. Särskilt om det är mycket hoppande. Jag har inte varit i den situationen och vet verkligen inte vad jag skulle göra om jag kom i den. Jag har tappat tjocktröjor som jag knutit kring midjan, men funnit dem efteråt. Sedan var det Offspring-tröjan jag köpte i London som försvann. Skulle man hamna själv en längre stund på en festival skulle man hitta nya vänner. Det brukar gå bra på festivaler. De flesta människor är bussiga. Är man på samma festival borde man ha vissa gemensamma nämnare.
Det finns sällskapsspel baserat på På spåret. Men det är som vanlig frågespel, har jag för mig. Inte några videoklippresor och inte massa småpussel.
Jag tror att det blir fint. Du får visa en bild när det är uppe. Ska du ha den andra listen under eller bredvid den första? Precis. Det är kul när man hittar andra bra låtar på cd-skivan man köper, som man inte tidigare hört. Ibland blir låtar man redan hört en smula bättre när skivan köpts, märker jag. Det är konstigt.
Att byta stil är det inte konstigt att man gör. Men när man skiftar så, som Lars kan göra, får jag mer känsla av att det är för modet. Ofta beroende på vad han har för frisyr. Kort hårt som inte är färgat blir en skinheadstil och när det blir längre färgar han det och har kanske tuppkam, vilket ger mer av en klassisk punkarestil. Men han har ju en fot med i båda läger (om man vill göra den uppdelningen) och ändrar sig inte dag för dag heller. Hans vill kanske inte göra den uppdelningen som andra vill behålla. Som du skriver, försöker han inte att sticka under stolen med det.
Det var länge sedan jag upptäckte något band. Det var på Augustibuller-tiden, då det kunde vara många fler band som jag aldrig hört. Andra som jag hade hört talas om, kunde jag lyssna på lite mer. Men jag tror inga har blivit några toppfavoriter, men några namn har satts sig på mjälten. Allt det du nämner är saker arrangörerna tänker på när de letar efter en plats för sin festival. Det var bra med Augustbuller, det var nära affärer och ställen där mat kunde bytas mot pengar. (Har jag nämnt att Augustibuller var en sjudundrans bra festival?) Men annars blir det som Peace & Love, att folk ställer sig och säljer mat i närheten av området. Ibland får man offra sig. Jag gick med en vän på In Flames för många år sedan, för att hon inte hade någon annan att gå med. Det var trevligt ändå. Det var inte lika dyrt som Stockholm Fields å andra sidan. Han kanske får bjuda dig på en del, om du ska med.
Fast det blir ju inte dubbelt så många julklappar. :-( Man fyller åtminstone inte år kring jul. I min familj har vi aldrig ätit risgrynsgröt, eftersom pappa inte gillar det. Så när jag hade börjat skolan var jag lite skraj första gången det skulle serveras gröt i skolan. Men det gick bra, för man fick ju kanel och socker till! Så som efterrätt gör den sig bättre. Gröt är tråkig mat å andra sidan, i alla dess former. Det är tillbehören som gör den rätten. Det är inte mycket vegetariskt på julborden, inte. Har haft min kusin här på jul när han fortfarande bara var vegetarian. Men då har det blivit quornkötbullar och quornprinskorvar med potatis för hans del. Det är kanske inte någonting som finns när man är på julbord. Vilka andra substitut till ett klassiskt julbord finns det för vegetarianer? Grejen för många med Midsommar är att den är på sommaren och i närheten av semestern, vilket gör att den firas. När jag var liten var det kul att man fick vara uppe så sent och att det var ljust ute hela tiden. Vi var ofta på landstället då, vilket var roligt i sig. På senare år har det tappat den charmen.
Det ska mycket till för att peta ned dem man har i toppen.
Var så god. Efter nästan fem månader fick du dem, till slut! Det var i slutet av augusti de inköptes. Jag tror att båda var oöppnade och således oanvända. Har du undersökt dem?
Oj då. Det var tråkigt att du inte såg bra. Speciellt när det är ett så showorienterat band som Ghost. Ännu värre att mikrofonen inte fungerade. Samma sak hände ju dem jag såg i lördags, men det är stor skillnad på konsertställena. 200 personer mot åtminstone 2 000 (på bryggeriet, gissar jag). Jag sökte på Dead Soul på Youtube och tycker att de är ganska lika Ghost, givet det lilla jag sett av dem båda. Night är svårare att söka efter där. Hoppas du inte fick mardrömmar den natten.
Obra rubrik av DN: "Ökad risk att föda barn redan efter 30"