Page 295 of 318 FirstFirst ... 195245285293294295296297305 ... LastLast
Results 2,941 to 2,950 of 3178

Thread: Come To Sweden 3

Red face

Ja det ska bli riktigt kul att se! Införskaffade även mej en ny gps, så att jag kan hitta till norrland.

Jorå, biljettfrågan är löst! Införskaffat biljett med sån där camping där en massa slödder intar alkoholhaltiga drycker och har sig! För att var sak har sin plats.
    =======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======

Alltså, tänk om Bad Religion och Offspring spelar efter varandra. Det vore ju helt sjukt mäktigt. Är ju rätt mäktigt att det är samma dag redan.

Får se om det blir festivalpass den här månaden eller nästa.

Quote Originally Posted by TMDGJ View Post
    Alltså, tänk om Bad Religion och Offspring spelar efter varandra. Det vore ju helt sjukt mäktigt. Är ju rätt mäktigt att det är samma dag redan.

Får se om det blir festivalpass den här månaden eller nästa.
    Det vore ballt. Kanske kunde de bjuda på någonting extra tillsammans. Kanske inte som med NOFX på West Coast Riot, men någonting borde de kunna göra ihop.

Jag skulle inte tro att det är någon väldig brådska med att skaffa biljett, det är en ganska stor festival. Så klart är det bättre att ha den tidigt.
    Quote Originally Posted by Tijs View Post
    Sometimes I love Jojan <3
    Quote Originally Posted by Amiralanal View Post
    Jojan is not ignorant. He is the king. You are the enemy.
    Quote Originally Posted by PilZ-E View Post
    I appreciate Jojan.
    Quote Originally Posted by noodle654 View Post
    Jojan you are my favorite!!
    Quote Originally Posted by Bipolar Bear View Post
    Jojan fucking owns!
    Quote Originally Posted by Jebus View Post
    jojan's right boob = hawt
    Quote Originally Posted by Krojd View Post
    Jojan, you are awesome
    Quote Originally Posted by yarock View Post
    Jojan für den Sieg.
    Quote Originally Posted by KickHimWhenHe'sDown View Post
    I like Jojan's signature.
    Quote Originally Posted by Defender View Post
    Jojan for President!
    Quote Originally Posted by Sidewinder View Post
    I actually think Jojan is pretty funny in his own right.
    Quote Originally Posted by TheJakes84 View Post
    Jojan's signature is the longest and most beloved. <3
    Maybe because it came from Jojan, and Jojan rules.
    Quote Originally Posted by "Melyssa K" Kennedy View Post
    Jojan is right
    Quote Originally Posted by -Ignition- View Post
    Jojans planer låter bra.

Hah, tanken slog mig just hur fantastiskt trolligt det varit om de lät Bad Religion och The Offspring lira samtidigt, på olika scener. Det vore förstås en obefogad rädsla, men befogat kändes det däremot att skaffa biljetten innan den omtalade potentiella prishöjningen. So far so good. Hmm... undrar om man bör kolla in vad de lirar live nuförtiden, Offy. Å andra sidan är det ju sånt Jojan med säkerhet har koll på.

Vi får kolla vad de spelar på de andra festivalerna i Europa. De brukar inte skifta för mycket. Kollar man deras spelningar i Brasilien nu, är det 6-7 låtar från Americana, 3-4 från Smash, inga från varken första skivan och Igniton, och en från övriga skivor.
    Quote Originally Posted by Tijs View Post
    Sometimes I love Jojan <3
    Quote Originally Posted by Amiralanal View Post
    Jojan is not ignorant. He is the king. You are the enemy.
    Quote Originally Posted by PilZ-E View Post
    I appreciate Jojan.
    Quote Originally Posted by noodle654 View Post
    Jojan you are my favorite!!
    Quote Originally Posted by Bipolar Bear View Post
    Jojan fucking owns!
    Quote Originally Posted by Jebus View Post
    jojan's right boob = hawt
    Quote Originally Posted by Krojd View Post
    Jojan, you are awesome
    Quote Originally Posted by yarock View Post
    Jojan für den Sieg.
    I like Jojan's signature.
    Quote Originally Posted by Defender View Post
    Jojan for President!
    Quote Originally Posted by Sidewinder View Post
    I actually think Jojan is pretty funny in his own right.
    Quote Originally Posted by TheJakes84 View Post
    Jojan's signature is the longest and most beloved. <3
    Maybe because it came from Jojan, and Jojan rules.
    Quote Originally Posted by "Melyssa K" Kennedy View Post
    Jojan is right
    Quote Originally Posted by -Ignition- View Post
    Jojans planer låter bra.

Quote Originally Posted by Jojan View Post
    Jag gjorde en grov räkning på listan över...
    Så länge man kan hålla reda på alla karaktärer och de är relevanta för serien så är det okej. Känns som att det skulle kunna bli tråkigt med för karaktärer, framför allt för få huvudpersoner. That 70’s Show är ganska begränsad men det är ändå en rolig serie. De har dock flera huvudpersoner, så då fungerar det ändå. Får man bara följa ett par personer kanske man tröttnar om man inte gillar dem.

Jag har inte så många lampor tända heller, men det är också mycket för att jag ogillar att folk kan se in så bra i lägenheten. Vi bor på första våningen, dock ändå en liten trappa upp, och när det är mörkt ute ser man ju in så bra i upptända rum. Man vill helst inte behöva ha persiennerna nere hela tiden heller. Jag provade titta in utifrån i vardagsrummet en kväll, då såg man mina Offspring-vinyler jättebra eftersom de sitter högt upp på väggen mitt emot fönstret. Det kan förstås vara trevligt för de som går förbi utanför. Det besvärliga på sommaren med värmen är att man inte alltid kan klä av sig mer. På vintern kan man alltid klä på sig mer och mer. Igår var jag ute några timmar i snöblasket och tittade på ett skidlopp. Trots att man trodde man klätt sig väl blev det väldigt kallt när man började bli blöt om fötterna och vantarna. Det blir rått när det är någon plusgrad bara.

Ja, då kunde man beställa den gröna med. Den ser god ut. Vad är det för ingredienser? Det borde vara någon annan smak på den.

Jag tittade på några böcker på en loppis i helgen, och på en bok låg en tjock leksakslarv. Det var obehagligt vid första anblicken, men jag tänkte att det måste varit någon som lagt den där för att skoja. Din systerdotter brås på dig, tydligen. Man kan bli konfunderad om man hittar en pryl på helt fel ställe, men det är nog kul om det händer då och då, som det antagligen gör hemma hos dig. Då förstår man snart att det är du som varit i farten igen när man hittar något tokigt, om du inte har hållit det till själv i alla år.

Det är svårt att veta om en dyrare sak kan vara mer värd att köpa än en billig, förrän man haft båda och kunnat upptäcka skillnaden. På Tradera finns ju ibland ”Köp direkt” som ofta är dyrare än auktionerna, men det kan vara värt att chansa och köpa direkt ändå eftersom man ju inte vet vad auktionerna kommer gå till för pris. ”Köp direkt” är väl dock bara massproducerat grejs.

Quote Originally Posted by Jojan View Post
    Hum...
    QFT.
    Ja, man kan undra varför det inte bara skriver ut ämnet, så slipper man kolla upp E-numren. Det tar kanske mindre plats på förpackningen att förkorta till ett E-nummer.

Det var bra att det blev lördagen, så slapp jag bekymra mig mer om hur jag skulle hinna dit. Nu har man tid både att åka dit och åka hem. Jag tänker mig att de större artisterna lär de ju veta från början vilken dag de spelar, i samband med att de bokas. Men ja, mindre artister kan säkert anpassa sig lite mer. Onsdag och torsdag är de dagar då det lär komma flest folk. På onsdag kommer alla campare och på torsdag kommer resten av camparna och de som ska gå tre dagar. Fredag och lördag bör det ha minskat lite. Som du skriver vore det smart att öppna campingen redan på tisdagen, det tror jag folk bara skulle tycka var kul ändå. Det ska bli riktigt roligt. Jag vet inte riktigt vad man ska ta sig till medan man väntar men antagligen står man där rätt vad det är och är redo att åka till Bråvalla. Jag hoppas en kompis ska dit också, som var på Bad Religion i somras men som aldrig har varit och sett The Offspring. Jag skrev att jag köpt biljett och han också borde köpa en, men har inte hört från honom sedan dess.

Det är typ ingen snö kvar alls här nu, bara några snödrivor här och där. Jag såg blomskott i en rabatt, tror det brukar växa påskliljor där, så det känns som att våren är på väg. Samtidigt ser det att bli runt 0 grader och snö i veckan. Man får se.
    Ja, det finns nog fler sifferkombinationer som kan vara speciella, typ 1111 osv. Det vore fint om telefonen påminner om att du fyller 35 000 dagar när man sitter där och är gammal och har glömt bort allt;) Då får man något litet kul att fira.

I Brasilien har de spelat Mota, Walla Walla och What Happened to You? Något sådant skulle jag vilja höra, och välja bort Kristy, Want You Bad och Cruising California som de också har spelat.

De här låtarna lirade dem när jag såg dem.

You're Gonna Go Far, Kid
    All I Want
    Come Out and Play
    Days Go By
    Have You Ever
    Staring at the Sun
    Original Prankster
    Bad Habit
    Walla Walla
    Hit That
    Kristy, Are You Doing Okay?
    Why Don't You Get a Job?
    Americana
    Want You Bad
    (Can't Get My) Head Around You
    Pretty Fly (For a White Guy)
    The Kids Aren't Alright
    Self Esteem

Ett litet klipp som jag filmade:
    https://www.youtube.com/watch?v=JzAy...e_gdata_player

Där står någon och filmar, har dock inte hittat någon film.

Ja, asså Kristy hade de gärna fått lämna ut, rätt tråkig låt tycker jag. Men jag börjar mer och mer tycka att Pretty Fly vore helt okej att höra, bara för att det vore nostalgiskt. Men ärligt talat... innerst inne vill vi alla höra lite Bumpin' In My Trunk, yo!

Tags for this Thread