Page 291 of 317 FirstFirst ... 191241281289290291292293301 ... LastLast
Results 2,901 to 2,910 of 3167

Thread: Come To Sweden 3

Jag läste nyligen något om att Seth MacFarlane inte trodde att tittarna skulle bli så upprörda över att Brian dog, och vad jag förstod om jag minns rätt att han gjorde det för att påminna om att vad som helst kan hända.
    Precis, det är inte många avsnitt kvar så då ser man förstås klart det. Ja, förhoppningsvis kan de få till ett bra slut åtminstone. De kanske håller på att bygga upp någonting. Jag såg ett avsnitt till i veckan, men vet inte vilket jag är på.

Lite extra ord för att få ihop texten på ett passande sätt!

Man kan fundera på varför det blir som det blir. Ja, ibland har man vänner som är ganska annorlunda en själv, men då är det nog så att man passar ihop just för att man inte har samma egenskaper. Min högt skrattande kompis var alltid en sådan som var väldigt impulsiv och sällan tänkte innan hon gjorde något. Det kunde vara jobbigt att behöva stå med i en sådan situation, samtidigt som det var roligt också, antagligen för att jag inte är sådan. Vi umgås inte mycket sedan skolan tog slut, därför skriver jag i dåtid.
    Ja, de spelar alla in på samma Wipe Out-bana, har jag också hört. Jag vet inte heller varför man söker sig till det programmet. Visserligen kunde det vara roligt att testa banorna, men lite ovärt om man ska åka långt ”bara” för det. Det som går på tv nu, Det största äventyret, verkar roligt att vara med i. Det kan jag förstå att man söker till, det är ju en större utmaning än Wipe Out. Jag tittar bara på Wipe Out om det råkar vara på tv just då och om det inte är något annat att se. Det är roligt när de ramlar men inte så underhållande i längden.

Jag hör ofta folk säga att man ska använda smör istället för margarin. Varför vet jag inte. Jag är van att ha smör på mackan och margarin att steka i samt i bakverk och matlagning. Fast oftast steker jag i olja, medan vissa saker (som pannkakor) steks i margarin.

Du hade en röd tröja, ja. Är det din träffa vänner-tröja alltså? Nu när det blivit snö tog jag fram mina vinterskor som jag har hos mina föräldrar. Jag har haft skorna sedan jag gick i sexan, dvs. i 14 år. Det enda som gått sönder är snörena som jag knutit ihop lite här och där, bra hållbarhet i övrigt. Undrar om jag kan ha dem i sex år till så jag kan fira 20-årsjubileum.

Det är lite som nu när vissa sedlar blivit ogiltiga. Man får informationen men man vet inte om den har nått fram till alla. Inte lika allvarligt med pengar som med 112 visserligen, men vore ju synd om man förlorar mycket på att glömma växla in sedlarna.

En potatisgratäng med champinjoner i blir typ min Jansson, det kan man äta när som helst. Hade jag inte varit vegetarian med de åsikter jag har nu är det möjligt att jag hade provat grisfötter, för jag har aldrig varit kräsen så. Innan jag blev vegetarian åt jag oxtunga, men när jag åt det visste jag inte exakt vad det var, då vi var i Tyskland och hade lite problem med djurterminologin. Tunga är något sådant som många människor är tveksamma till, för att det blir lite annorlunda mot ”vanligt” kött, dvs. muskler.

Ju fler band desto trevligare. Man hör väl inte hört något mer om ett eventuellt West Coast Riot? Annars kunde Offspring och Bad Religion komma dit.
    De har ju Groezrock i början av maj och sedan är resten av månaden tom. De ska ju vara i Europa i början av juni igen så kanske kan man förvänta sig något där.

Vad skönt att det gick bra. Då behöver man inte oroa sig för att behöva göra det fler gånger. Blöjorna kan man förstås gärna slippa men händer det så händer det.
    Meteorologerna förutspådde ju, förra veckan, att det skulle bli plusgrader igen efter bara några dagar, men än så länge håller kylan i sig. Inte för att det är superkallt, men några minusgrader så snön ligger kvar ett tag är bra, tycker jag.

Jag vet inte hur upprörda alla blev, brydde mig inte om att kolla det. Det var mest tråkigt att de bytte ut honom mot en figur som var lik Brian. De avsnitt som visades efter var av samma kvalité som andra Family Guy-avsnitt. Seth ville väl bryta mönstret och röra om i grytan, men jag upplever inte att det fick den effekten. Men det kanske han upplevde, om han sade att tittarna blev så upprörda.
    Vi får hoppas att de bygger upp till något bra och inte bara dödar en massa tid. Både Lilly och Marshall har mött mamman och det, skulle jag tro, är för att hon ska komma till bröllopet på något vis. Det hade å andra sida ha räckt med att hon bara råkade vara inbjuden att spela där. Vi får se hur det går.

Ja. Jag kan inte komma på någon annan av deras låtar, på rak arm, som har samma typ av utfyllnad i texten.

Jag upplever att de flest av mina vänner i dag är mer impulsiva än jag. Ibland är det kan det vara jobbig, att de försöker att få med mig på något som jag tycker känns oviktigt. Ibland visar det vara helt en hopplös grej men ibland visar det sig vara kul. Jag så länge jag kan minnas haft svårt med att vara impulsiv och tyckt att det har varit jobbigt att vara med oförutsägbara personer. Var alltid orolig för att några i klassen på lågstadiet när man skulle åka någonstans.

Det största äventyret har jag inte (heller) sett, men såg en reklamplansch med några kändisar på. Antog att det var att de skulle ta sig igenom en djungel, varpå jag tänkte att de får mycket hjälp. Är kändisarna bara ledare för någon eller en grupp? Oavsett är det trevligare att deltaga i någonting större äventyr än att bara springa över en bana, ja. Jag undrar om man får någon slant bara för att deltaga eller om man bara får resan betald. Annars vore det ännu svårare att få någon att ställa upp.

Jag steker i det fett som finns tillgängligt. En del oljor, som olivolja, passar sig sämre att steka med. Varför man inte skulle kunna steka i smör, vet jag inte. Det kan bara bero på hur varmt fettet tål att bli, innan det bränns. Kanske blir smör bränt vid lägre temperatur, men margarin har bara funnits i några år jämfört med smör. På mackor föredrar jag smör.

Det har blivit så. Någon påpekade att jag hade den igen när vi sågs och sedan har det blivit en grej. Eftersom mitt system med kläder LIFO (last in first out) blir det att den tröjan jag bär oftast är den. Sedan att jag haft den så länge, gör det ännu roligare. Senaste gångerna har jag fått frågan om jag har en ny tröja på mig när jag har den på mig. Det är bra att kunna ha ett par skor så länge! Visserligen har du dem bara på vintern, men det är trotts allt vinter. Hoppas att de håller till ett 20-årsjubileum då.

Ja det skulle vara ledsamt om någon kom att försöka betala med en ogiltig sedel. Men det ska mycket till om man inte ska haft möjligheten att betala med dem innan. De sedlar som blivit ogiltiga nu har samlats in under ett par år nu. Det vore om man hade någon 1000-lapp gömd. Jag har för mig att man får sätta in dem i sitt bankkonto under ett litet tag till. Det lär vara fler pengar som ska samlas in till nästa steg i skiftet. Jag stör mig fortfarande på att en tvåkrona ska introduceras.

Oxtunga har jag prövat, men det var för många år sedan på ett julbord. Jag har för mig att den inte sakade något och därför var lite obehaglig. Då var jag 7-8 år gammal. Skulle inte ha någonting emot att pröva det igen. Kött som man köper för att äta, är ju bara en bit mat. Är det däremot någonting så att man ser vad det är, såsom tunga, fot, hjärta, hjärna och så vidare, blir folk mer skeptiska. Som när folk säger att de inte skulle kunna äta något som de sett leva och sedan slaktas. Det tycker jag är synd, att folk inte reflekterar över oftare.

Nej, jag har inte hört någonting om West Coast Riot. Vore tråkigt om de inte berättade att den inte blir av, för då verkar de inte alls bry sig om det. Bad Religion och Offspring skulle dra dit väldigt många. Bad Religion kan jag tänka mig stannar och spelar på Gröna lund igen, om de ges möjlighet. Vore tufft om Offspring gjorde detsamma. De har, som du skriver, en lucka almanackan som de kan fylla med några spelningar. Groezrock har släppt nya band, men ingenting som jag gärna vill se (igen).

Denna vecka blir likadan som den förra. Med undantaget att jag har blivit förkyld. Det blir kanske inte att leka ute i snön så mycket. Men hon somnar bäst om man går med henne i barnvagn. Då somnar hon snabbt, så att jag kan vända hem och gå in om det skulle behövas. Har jag tur, smittar hon sina föräldrar så att de måste stanna hemma.
    Det är skönt att snön stannar ett tag. Sedan är det skönt när värmen kryper fram igen, men slaskperioden däremellan skulle jag gärna avstå.
    Quote Originally Posted by Tijs View Post
    Sometimes I love Jojan <3
    Quote Originally Posted by Amiralanal View Post
    Jojan is not ignorant. He is the king. You are the enemy.
    Quote Originally Posted by PilZ-E View Post
    I appreciate Jojan.
    Quote Originally Posted by noodle654 View Post
    Jojan you are my favorite!!
    Quote Originally Posted by Bipolar Bear View Post
    Jojan fucking owns!
    Quote Originally Posted by Jebus View Post
    jojan's right boob = hawt
    Quote Originally Posted by Krojd View Post
    Jojan, you are awesome
    Quote Originally Posted by yarock View Post
    Jojan für den Sieg.
    Quote Originally Posted by KickHimWhenHe'sDown View Post
    I like Jojan's signature.
    Quote Originally Posted by Defender View Post
    Jojan for President!
    Quote Originally Posted by Sidewinder View Post
    I actually think Jojan is pretty funny in his own right.
    Quote Originally Posted by TheJakes84 View Post
    Jojan's signature is the longest and most beloved. <3
    Maybe because it came from Jojan, and Jojan rules.
    Quote Originally Posted by "Melyssa K" Kennedy View Post
    Jojan is right
    Quote Originally Posted by -Ignition- View Post
    Jojans planer låter bra.

Antagligen fick det en viss effekt men ja, man kan undra om den blev så stor som tänkt. Det hade kanske varit bättre om man inte vetat om när säsongen började att någon skulle dö. Då hade det kommit från ingenstans och då hade nog reaktionerna varit större, tror jag.

Jag kan tycka att det är roligt när kompisar är impulsiva och så, så länge jag inte måste vara med på det utan kan sitta vid sidan av och titta på. Det är lite olika i perioder i livet också. Under gymnasietiden och efter det när jag studerade i Örebro, tyckte jag att det var roligt med en massa händelser och även impulsiva saker. I Örebro bodde jag dock ensam och det enda jag hade var vännerna, så det föll sig naturligt att man var med dem hela dygnet och att man dessutom kunde göra som man ville utan att ha tider eller andra personer att se efter. Numera har jag gått tillbaka till att inte vara impulsiv.

Det är bara kändisar (idrottare) med i Det största äventyret, uppdelade i två lag så ska de samarbeta för att ta sig till civilisation för att vinna. På tv verkar det som att det inte har någon mat, utan måste göra mat själva t.ex. genom att fånga ett djur eller hitta bär och liknande, men det verkar orimligt att de skulle orka vandra så mycket då, i 1-3 dagar med packning, framför allt när de i sista avsnittet var i en öken i Namibia. Sedan framstår ju allt som livsfarligt, t.ex. när de skulle gå på ett berg i Alaska, men det spännande är ju att kamerateamet redan gått över det och står i andra änden och filmar. Så fruktansvärt kan det alltså inte vara. Men så fungerar väl alltid tv:) Nu är det dock slut, det var bara fyra avsnitt.

Det är som med creme fraiche och sådant, att vissa av dem är kokbara och vissa inte. Jag antar att det inte blir så bra om man kokar den icke kokbara, men har inte provat.

Folk kanske tycker att du har haft tröjan så länge så de antar att du borde köpt en ny tröja. Det är alltså bra hållbarhet på den också. LIFO-systemet använder nog jag också mer eller mindre, och framför allt kommer kläderna man använder mest inte ens tillbaka in i garderoben, utan de finns alltid framme redo att användas. Man glömmer vad man har för kläder längst in i garderoben om man aldrig kommer dit. Jag rensade ju ut mina kläder för ett år sedan och gjorde mig av med massor, så nu har jag bra koll på de få kläder som blev kvar.

En tvåkrona känns väldigt onödigt. Det är en så liten peng, plus att väldigt få personer verkar använda mynt och sedlar överhuvudtaget idag. Jag kanske skrivit det förut men det är kul hur man inte har ett visst antal fysiska pengar som är värda en viss summa, utan tvärtom har man inget fysiskt alls utan bara en siffra som banken håller reda på.

Jag läste nyligen att bara för att man inte såg det hända, så innebär inte det att det inte händer, som en liten slogan. Det är nog många som skulle tveka att äta kött om det sett djuret leva. Ja, folk borde reflektera lite oftare över det. Ett filmklipp från PETA visar hur en man i ett köpcenter säljer kött, och när folk vill köpa tar han upp en levande griskulting och sätter den i en stängd låda (som att han ska mala ner den) och då blir de allra flesta fundersamma, tvekar eller stoppar honom och vill inte längre köpa kött.

Precis, för det börjar bli dags att meddela nu om det blir och framför allt om det inte blir något. Ja, Offspring på Gröna Lund vore det allra bästa. Det är inget nytt på Groezrock som jag är intresserad av heller, det är synd.

Det är skönt att snön stannar ett tag. Sedan är det skönt när värmen kryper fram igen, men slaskperioden däremellan skulle jag gärna avstå.
    Det låter mysigt att gå ut och gå med barnvagnen, om det inte är för svårt att ta sig fram men det ska väl gå bra så länge det inte snöar just då. Det verkar komma snöa den här veckan, men nu kanske du har vaktat henne färdigt? Ja, även om det är roligt att snön kom så ska det blir skönt när våren kommer. Om det inte var för att jag vill kunna åka skidor så hade jag klarat mig ganska bra utan så mycket snö.

Reaktionen hade säkert blivit mycket större om de inte sagt till att det skulle ske före säsongen, ja. Då hade de dock inte haft lika många som titta på avsnitten för att se när det hände. Det var kanske tevebolaget som sagt att de skulle gå ut med vad som skulle hända under säsongen, för att få fler tittare. Nu blev det som det blev och vi får vänta och se vad de tänker göra nästa gång.

Det är ungefär så som jag känner. Det kan hända att jag gör smått tokiga saker på impuls också, med det ser jag som småpotatis jämfört med det mina vänner gör. Det kan nog vara som för dig, att det kan komma och gå i perioder av olika grader. Ju mer man har, som man måste göra, desto mindre utrymme har man till att vara impulsiv. Just nu har jag en period där jag skulle kunna vara lite mer impulsiv. De senaste helgerna kanske det har blivit det, eftersom jag gått hemifrån på fredagarna och kommit hem på söndagen därefter. Sådan är inte planen när jag går hemifrån, fast att jag nu mer vet att det kan ske. Med det är olika var man hamnar för att sova och hur man kommer dit. Det har i och för sig mindre med min impuls än andras.

Okej. Det är ungefär samma tankar som man fick när man tittade på Expedition Robinson. Det blir inte lika realistiskt för deltagarna heller, när det kommer en massa personer och följer dem med kamera och mikrofoner. Samma tanke har slagit mig när jag sett Bear Grylls, om hur kameralaget kommit över till andra sidan en springa innan han. Man kan undra till vilken grad de äter och dricker samma sak som han för. Någon erfarenhet av att vara i dem miljöerna måste de ha, givetvis, men jag har lite svårt att se att de ska sköta allting och samtidigt göra allting som han ska göra.

Jag har inte heller riktigt förstått varför en del skulle vara kokbara och andra inte. Det enda jag kan tänka mig är att de som inte är kokbara skär sig. Å andra sidan brukar man inte koka dessa produkter vilt, som när man kokar vatten. Man låter det komma någon bubbla.
    Jag såg ett gammalt matlagningsinslag där de använde termen "sur grädde" som jag antog var crème fraîche. Det har fått mig att uttrycka mig så, bara för att se hur folk reagerar. Det är mycket tydligare vad det är, även om den sura biten inte klingar bra i allas öron.

Jag har ju andra tröjor som kommit och gått genom åren. Men den tröjan är var det extra bra kvalité på. Den var inte någon dyr märkeströja, det kan ha något med saken att göra. Nu i helgen var vi ett gäng som mindes tillbaka och jag drog upp en video från 2004 när jag spelade med mitt band. Då hade jag samma röda tröja på mig som jag hade med mig i helgen. Det var på den tiden tröjor var gjorda för att hålla mer än en tvätt, sade min någon. Jag borda ta och pröva de kläder som jag inte brukar ha för att se om det är någonting att spara. Jag gjorde det för 3-4 år sedan, men sparade egentligen allting som jag fick på mig. Det var två tröjor som slängdes bort. Jag vet att jag har två lådor som jag ofta kollar i efter kläder och en som jag inte tittat i på mycket länge. Det måste ha varit när de andra två har varit tomma.

Jag håller med. Men det betyder att de kan trycka upp färre enkronor, vilket gör att det hela blir billigare. Det lär bero på att färre har sedlar och mynt. Men jag upplever att det händer ändå, när man vill ha bättre kontroll och inte bruka mer än en viss summa på en kväll. Det tror jag att vi har pratat lite om tidigare, om siffran på banken. Det lustiga är att man kan ha siffran på ställen så att den ökar och minskar helt magiskt. Sedan kan att samma siffra inte ska vara lika mycket värd längre, att man kan inte få lika många varor för siffran längre.

Trädet ljuder i skogen när det bryts, även om ingen hör det. Det skulle säkert vara ett effektivt sätt att få folk att konsumera mindre kött, att slakta djuret framför ögonen på kunderna. Samtidigt är det inte realistiskt att man skulle stoppa ned en levande kulting om mala det när det var vid liv. Skulle man ha en mer smärtlös metod, kunde fler möjligen vänja sig. Köttet skulle säkert vara av bättre kvalité och man hade säkert satsat mer på att ha den uppfött nära köpcentret.

De skulle komma med en ny låt nu också. Kanske kommer det samtidigt. Såg på Twitter att Noodles har varit rökfri i en vecka. Var inne på Gröna lunds hemsida för att se om de har börjat boka in något. Det var ingenting jag vill se, men de har fått dit Tom Jones. Det är lustigt på sitt vis.

Sedan kommer man att bli bitter i sommar, när det är för varmt. Alltid är det någonting man kan gnälla på.
    Det har varit skottat väl på de flesta trottoarerna. Eftersom jag går ut mitt på dagen är det lite trafik på de små gatorna jag tar mig fram på, så man kan gå på gatan. Vädret har varit behagligt, så det har gått bra. Ibland har hon inte velat sova, men ger vika efter ett tag. Oftast sover hon inom 20 minuter efter vi gått. Det här är den sista veckan, i morgon sista dagen. Sedan börjar hon på dagis på måndag. I morgon fyller hon 500 dagar och jag fyller 9 400 dagar i dag (och har inte fått en enda gratulation). Jag vet inte hur jag skulle reagera om jag inte upplevde snö under en vinter, om jag vore bortrest. Det skulle vara underligt på något vis. Om jag inte är hemma, eller där det brukar komma snö, kanske man inte reagerar så mycket på det ändå.
    Last edited by Jojan; 01-28-2014 at 02:30 PM.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

Nu ser jag att Flogging Molly spelar på Gröna lund i sommar, 18 juni.
    I appreciate Jojan.
    Jojan fucking owns!
    Jojan, you are awesome
    Jojan für den Sieg.
    Jojan for President!
    Jojan is right
    Jojans planer låter bra.

they are coming to swedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn!!!
    My Guitars cover channel

Batman Ninja guitars ---- > https://www.youtube.com/channel/UCsu...mNXVmfkL4Mi32Q

Annars har en större förändring varit när ena nyhetsankaret dog. Ingen betydelsefull person men ändå en karaktär som är med en hel del och som man känner igen.

Det blir säkert så också, att om du varit borta en hel helg en gång, så är det lätt att man ställer in sig på att göra samma sak igen förutsatt att man haft en rolig helg. Så man vill att det ska hända igen och skapar därför förutsättningarna för det. Jag är väldigt noga med rutiner och tycker om att följa dem, t.ex. somnar och vaknar samma tid varje dag, äter på samma tider osv. När vi har besök av någon, framför allt besök av Isaacs yngre syskon, så måste man avvika från rutinerna och det är inte ordning på någonting i hemmet, men då tycker jag det är roligt att det händer något. Jag skulle dock (nästan) aldrig få för mig att ändra rutinerna om det är en vanlig dag, åtminstone inte så länge det är vardag med jobb och sådant. När man har semester kan man leva i oordning ett tag. Så ibland är impulsivitet kul och ibland inte.

Jag antar också att kamerateamet inte har gått med på samma avtal som deltagarna, så medan deltagarna äter bär och frukter antar jag att kamerateamet har riktiga måltider. När de var i öken och vandrade så blev en deltagarna uttorkad och orkade inte gå lika snabbt som de andra. Kamerateamet måste ju varit bättre tränade, alternativt åkte de på en fyrhjuling eller något, för de kan ju knappast orka gå samma sträcka med en kamera på axeln. Det är mycket som är lurigt med tv.

Precis, det är sällan man kokar creme fraiche och liknande så våldsamt.
    Sur grädde låter mindre trevligt. Creme fraiche låter mycket fräschare. Apropå på mat så har jag snart ätit upp hela flaskan Gringo Bandito. Det är trist. Jag har mest haft det på tacos, det blir gott och lite extra starkt.

Roligt när man ser att man faktiskt har haft tröjan så länge, att man har den på en gammal video. När jag rensar kläder resonerar jag ofta så att jag kanske vill ha den någon dag, så jag spar den. Om jag fortfarande inte använt kläderna efter ett år så gör jag mig av med dem. Det finns ändå kläder jag sparar på som jag inte använder, för att jag tycker de är fina eller något.

Det är också intressant, att en dag är siffran värd en viss summa och nästa dag någon annan summa. Om man var mer insatt kunde man köpa och sälja och tjäna lite pengar på det. Det är egentligen samma med sedlar; det är en papperslapp som har ett visst värde för att vi har bestämt det. Även om man skulle handla med diamanter och sådant så är det ändå vi som bestämt värdet, av en massa anledningar. Ibland kan man bestämma värdet själv också, om man t.ex. prutar för att varan inte anses vara värd det den säljs för.

Nej, det är inte rimligt. Vad skulle det dessutom bli för kött av en hel nedmald gris? Antagligen inget som någon vill köpa ändå, oavsett vad man anser om djurets lidande. Nu är väl dock korv och även gelatingodis lite allt möjligt, men om man vill ha mat så brukar ju inte halva djuret finnas med i paketet. Det är som när de har humrar i ett akvarium på restaurangen, så kan man välja vilken man vill ha till middagen.

Det var ju bra att han varit rökfri i en vecka. Jag har inte sett så många uppdateringar av dem på ett tag, så den har jag missat. Jag ser bara det som de postar på Facebook, brukar inte titta på Twitter och Instagram, även om man förstås missar en del av deras uppdateringar. Då får du gå och se Tom Jones så länge. Och Flogging Molly förstås. De är inte så intressanta för mig dock. Får se vad Gröna Lund fortsätter med. Jag läste att Bad Religion eventuellt kommer göra några klubbspelningar, för hoppas de gör en i Sverige också. Nu kan man se dem på Bråvalla förstås. Dagens bandsläpp var den bästa nyheten på ett bra tag! Förra året spelade de tre tuffaste banden på samma dag och på samma scen (Ghost, In Flames och Rammstein), så jag hoppas de tänker likadant i år. Jag vill se alla tre band (Offspring, Bad Religion och DKM), men vill helst inte behöva köpa tre dagars-biljett.

Fast det är sällan jag klagar på att det är för varmt under sommaren. Jag tycker om även när det är riktigt, riktigt varma somrar.
    Nu är trottoarerna framme här med, eftersom det har blivit plusgrader. Det känns som om det blir vår nu, men jag tror inte att vintern är slut ännu (den hade ju precis börjat). I södra Sverige är de nog mer okej med en snöfri vinter. Här omkring är man van vid snön och då blir det märkligt.
    Du fyllde ju jämnt och allt. Du kanske får en gratulation när du fyller 10 000 dagar?

Quote Originally Posted by Dexter_italy View Post
    they are coming to swedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn!!!
    Yes, finally! I assume I'll see you there!

I will definetely try to arrange some holidays in those days
    My Guitars cover channel

Batman Ninja guitars ---- > https://www.youtube.com/channel/UCsu...mNXVmfkL4Mi32Q

Fan vad gött att dem kommer till norrköping! Undrar dock när vi får veta vilken dag dem spelar.

Tags for this Thread