Page 293 of 314 FirstFirst ... 193243283291292293294295303 ... LastLast
Results 2,921 to 2,930 of 3134

Thread: Come To Sweden 3

Ja, jag kräver strålande sol och minst 20 grader, annars jävlar.

Jag garanterar soligt väder, så har vi det problemet löst!
    =======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======

Tackar! Fan vad skönt med folk som tar itu med problemen!

Man kan alltid lita på Satanic_Surfer. Jag undrar om det är lika bra att köpa biljett redan nu, medan plåtarna finns och innan de höjer priset.

Tillägg: Nu har jag köpt ett festivalpass med camping. Puss och kram.
    Last edited by Jojan; 02-04-2014 at 07:24 AM.
    Quote Originally Posted by Tijs View Post
    Sometimes I love Jojan <3
    Quote Originally Posted by Amiralanal View Post
    Jojan is not ignorant. He is the king. You are the enemy.
    Quote Originally Posted by PilZ-E View Post
    I appreciate Jojan.
    Quote Originally Posted by noodle654 View Post
    Jojan you are my favorite!!
    Quote Originally Posted by Bipolar Bear View Post
    Jojan fucking owns!
    Quote Originally Posted by Jebus View Post
    jojan's right boob = hawt
    Quote Originally Posted by Krojd View Post
    Jojan, you are awesome
    Quote Originally Posted by yarock View Post
    Jojan für den Sieg.
    Quote Originally Posted by KickHimWhenHe'sDown View Post
    I like Jojan's signature.
    Quote Originally Posted by Defender View Post
    Jojan for President!
    Quote Originally Posted by Sidewinder View Post
    I actually think Jojan is pretty funny in his own right.
    Quote Originally Posted by TheJakes84 View Post
    Jojan's signature is the longest and most beloved. <3
    Quote Originally Posted by KickHimWhenHe'sDown View Post
    Maybe because it came from Jojan, and Jojan rules.
    Quote Originally Posted by "Melyssa K" Kennedy View Post
    Jojan is right
    Quote Originally Posted by -Ignition- View Post
    Jojans planer låter bra.

Biljetterna är väldigt dyra tycker jag. Fast det är ju klart, det är inga billiga band dem bokat. Hade helst köpt en endagsbiljett men man vet ju inte vilken dag dem spelar.

Det är rätt gjort! Ska också införskaffa biljett inom kort. Visst, det kostar, men de skulle kunna få ta min själ i betalning för detta och jag hade ändå gått.

Hör ryktas om att de ska boka Kanye "Gay Fish" West också. Så dit går väl typ halva biljettpriset kan tänkas.
    =======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======

När höjs priserna?

Kommer antagligen försöka skaffa biljett nu till slutet av månaden. Det kommer att bli en fattig mars månad, men det är det så jävla värt.

Funderar även på att kolla tågbiljetter redan nu, lär ju bli sjukt dyrt ju längre man väntar. Och med tanke på hur stora artister de dragit dit lär ju rätt många vilja åka också.

Timmy: Kanye är bekrfätad nu, hoppas inte att detta gör att biljetterna säljer slut direkt.

Jag hörde faktiskt ett rykte för några månader sedan att bråvalla skulle boka offspring. Trodde inte på det, men riktigt gött att dem faktiskt gjorde det!

Ringde till eventim, de som står för biljettförsäljningen och frågade när dem visste vilka dagar artisterna skulle spela. Det visste dem inte, det skulle komma upp på hemsidan efter hand. Sa att det var konstigt att sälja endagsbiljetter när det inte fanns något shema. Men han menade på att dem biljetterna var tänkta för de som bara kunde en specifik dag. Jaja det är väl bara att vänta då. Hemsidan överbelastades tydligen när dem släppte nyheten om kayne west.

Ska bli kul att träffa alla och kolla in gudarna!
    Jag köper biljett imorgon

Quote Originally Posted by Jojan View Post
    Dessutom blev hon ersatt av en likadan...
    Precis. Det är ju familjemedlemmar och grannar som är de viktigaste personerna, de som har mest tid i serien.

Sedan blir det tråkigt när helgerna inte blir sådana längre, ifall man inte själv redan har hunnit tröttna på att vara igång dygnet runt. När jag kommer hem tycker jag om att göra det "jobbiga" först, typ diska, träna, äta eller vad det nu är, och sedan när alla sysslor är gjorda kan man ta det lugnt hela kvällen tills man ska sova. Då har man sin fritid. Ska man göra något mindre kul går man ändå bara och väntar på det. Nu kommer det snart kännas som om man har mer tid när man kommer hem från jobbet, eftersom det blir ljusare. På vintern är det kväll på en gång för att det är mörkt, men när det är ljust känns det som att man har lite eftermiddag kvar innan kvällen kommer. Alltid trevligt.

De är väl erfarna kamerateam som är med på sådant, jag har svårt att se att man tar med sig praktikanten ut på ett sådant äventyr. Men det är ju roligt för den som filmar om den personen tycker om att campa och sådant, att kombinera två intressen och få lön för mödan. Det är bästa är nog att inte tänka på det, ja. Det är nog meningen, så blir tv-upplevelsen bättre.

Ja, du kan gärna höra av dig om ni ska beställa flaskor. Då tar jag också ett par. Blir billigare att dela på eventuell tull också. Man kan inte gärna vänta på att någon man känner ska åka till USA. Jag är ganska sparsam med min flaska med flit, för jag vill att den ska räcka och inte använda den på "fel" mat. Hamburgare kunde man testa den på, det låter gott.

Du får testa att göra något av de tröjor som du inte bär, men du sparar. En kudde, en filt eller sy ihop dem till en ny tröja. Jag tror inte att alla kläder jag har sparat gör sig bra till det. Ska se om jag kan komma på något med dem, en dag.
    Jag tror inte mina sparade kläder heller gör sig bra till det. Man får nog slänga dem, eller ge till Myrorna eller liknande. Jag har gett kläder till Myrorna som jag har köpt där, det är roligt. Fast olika affärer, inte till samma affär jag köpte från.

Man borde ha byteshandel där man inte byter varor mot pengar, det kunde vara spännande att testa. Många saker skulle nog få ett helt annat värde då. Om man till exempel har en bra dator värd 10 000 kr och en lite äldre bil värd 10 000 kr, skulle det kanske kännas konstigt att byta den nya datorn mot den äldre bilen (om man nu inte verkligen behöver en bil). Jag skulle hellre byta en äldre bil mot en ny dator. Folk skulle nog prioritera om en del.

Samtidigt kan man ju kolla upp alla E-nummer, om man orkar. Men många gör nog inte det och blir "lurade" att äta skumma saker. Det är lite jobbigt när folk automatiskt ogillar E-nummer, för i många fall är det helt naturliga saker och inte alls ämnen framställda i laboratorier, som många verkar tro.
    I ett Family Guy-avsnitt jag nyss såg väljer Louis och Brian varsin hummer, och sen släpper ut dem i havet.

Jag hoppas de ordnar bilköerna det här året. Jag jobbar ju och kan bara gå en dag, när Offspring spelar, och jag kan inte komma iväg hur tidigt som helst från jobbet och förstå känslan om man skulle fastna i en bilkö och missa dem! Dock spelar de nog relativt sent (hoppas jag) för de är väl en av de större akterna. Kanske kan man åka från andra hållet i år, för 99 % av alla bilar kom från motorvägen och där blev köerna. Kul att du köpt biljett, då har du ditt på det torra (eller i geggan).

Ja, det kan vara jobbigt på nätterna med värmen, det håller jag med om. Det börjar bli väldigt vårigt ute, det är mysigt. Men jag är tudelad: jag vill förstås att det ska bli vår och varmt, men jag vill också åka lite mer skidor innan snön är helt borta. Svårt.
    Någon gång borde det kanske kunna bli så att man fyller jämnt antal dagar på sin födelsedag. Alltså jämnt hundratal eller tusental.

Tags for this Thread