Page 133 of 136 FirstFirst ... 3383123131132133134135 ... LastLast
Results 1,321 to 1,330 of 1352

Thread: Kaikki suomalaiset Offari fanit!

Se olis mahtavaa. Billy Talent esiintyy Italiassa 13. pvä kesäkuuta, ja Itävallassa 15. pvä, ja sitten Provinssissa 16. pvä.

Ja arvatkaapa mitä, Offspringkin on buukattu Italiaan ja Itävaltaan! Aika lailla samoja aikatauluja siis etenee, ainut vaan että Offspringin Provinssikeikka puuttuu. Mutta tilaa siihen vielä on. Jos ne meinaa siellä soittaa, julkistuksen pitäisi tulla jo ihan pian. Toivotaan parasta, olishan se aivan tajunnanräjäyttävää.

Todellakin räjäyttäis tajunnan!

Ja juu, kun kattoo varsinki tota Tanskan maalla olevaa keikkaa ni vois hyvin tulla Suomeen....toivotaan.
    "I never played sports when I was in high school.
    You know the guy who's always the last guy picked? I was always right behind him." ~Noodles in an interview

I just found this: http://irc-galleria.net/user/Agrinja/video/127502809

A video of one of the most rocking gigs ever. I friggin' can't wait for another Knob gig. It's just madness.

By the way Tapani, you're going into any Ignition Offspring shows?

Default Days Go By : Beyond The Dream And The Reality

Chapter 1) Future Is Now and The Secrets From The Underground

Säpsähdin synkkyyden keskellä suuren pamahduksen ääneen. Mikä kumma tuo paukuttaa minun ympärilläni, ajatuksissani kielteisinä se kuitenkin houkutti minua. Uskallanko kohdistaa katseeni eteen vai pitääkö minun varmuuden vuoksi taakseni katsahtaa. Olen kauhusta jäykkänä, kuulen toisen pamahduksen. Se tunne, se mahassa asti kiertää. Ulvonnan keskellä yritän muistaa Helppo-Heikin opetuksia. Ajatukset katseesi kierrä ja vedä kaksi kertaa jos se ei vierrä. En saa tuskani keskellä mistään ajatuksistani selkoa. Yritän muistella tehtävääni, sen ylintä olemusta. Se on vaikeaa, tämän tuskan kanssa se on melkein mahdotonta. Pinnistän kuitenkin, viimeisen ponnistuksen. Työnnän lujaa, puhallan, otan happea, puhallan uudestaan, kunnes yhtäkkiä, kaikki loppuu.Mahassani ei enää kierrä, pamahdukset loppuvat kuin seinään. Ulvonta kuitenkin jatkuu. Tuntuu kuin se lähestyisi minua. Mietin hetken ajatuksissani tulevaa tekoani. Näennäis Filosofisti Jéan Parmen sanoin, Future is Now-ajatukset valtaavat minut. Kerään rohkeutta katsoa tekoani, käännän katseeni taakseni ja hirvistyn. Samalla ovi aukeaa edessäni, valoa tulvii sisään kuin salaisuudet alamaailmasta. Huomaan valossa tumman varjon joka koskettaa minua. Viimeiset sanat porautuvat mieleeni, “Take my hand and we shall rise above”…to be continued

Terve!

En oo hengaillut täällä ainakaan pariin vuoteen ja yllätyin kun löyty vieläkin tää Suomi topicci johon tuli aikoja sitten kirjoteltua.

Sain inspiksiä tulla sivuilla käymään, kun olin tossa 4 tuntia sitten katsomassa Offspringiä Hampurin Stadtparkissa. Oli ilmiömäine keikka, jolla soitettin muutamia harvinaisuuksia kuten Genocide ja Walla Walla. Uudet biisit Days go By ja future is now, tuli myös koettua. Hyvässä live vedossa oli bändi, kuhan alun vaikeudet laulujen miksamisessa saatiin kuntoon.

Chapter 2) Days Go By As I am Turning Into You

Neljä vuotta viimeisen taistelun jälkeen, olemme kokoontuneet vuosittaiseen hektiseen ylimielis-kokoukseen muistellaksemme tehtäväämme ja kuinka se melkein meidät tuhosi. Maximus, Philippiina sekä Minä Sam The Shadow. Kolme aikaisempaa kokousta ovat sujuneet lujassa, melkein väkivaltaisessa sovussa. Olemme saaneet mahdollisuuden elämän jatkamiseen, jonka kunnioituksena siis vuosittain kokoonnumme. Tänä vuonna kuitenkin jotain on tapahtunut, jokin kertoo minulle että tämä kokous ei tule olemaan muiden tapaan pelkästään kirkkolauluja ja ristisanatehtäviä. Miksi tämä tunne? En osaa sitä sanoin kertoa. Piirrän kuitenkin sydämen paperille, Maximus piirtää oman nuolensa sen päälle, mutta Philippiina ei ole repimässä sitä raivoisasti huutaen pieniksi silpuiksi. Hän ei ole vielä tullut. Olemme Maximuksen kanssa huolissamme koska tämä on ensimmäinen kerta kun Philippiina ei ole ajoissa.
    Hetken päästä kartanoni pihaan ajaa auto, musta limusiini jonka ovissa on boldattu tekstit Days Go By. Ajattelen että siinä vasta letkautus, hivenen randomi (kuten kauna-kirjailija piirissäni sitä kutsuttaisi) mutta tässä tapauksessa tilanteeseen sopiva. Autosta astuu henkinen Jeesus niminen Herra Christ-Allinen.” Minä, sinä ja hän, me teemme elämän”-hän sanoo kosketellen itseään. Olemme Maximuksen kanssa hivenen epämukavan oloisia mutta päätämme kuunnella hänen puheensa loppuun, onhan hänellä limusiini ja boldatut tekstit autossaan, eihän tämä herra Christ-Allinen voi olla mikään sekopää, eihän?
    Maximus kysyy, minkä elämän olet päättänyt meidän kanssa tehdä, hivenen huvittuneeni. Christ-Allinen kertoo tarinan saaresta, tulivuoresta sekä pienistä eläin-ihmisistä joita hän kutsuu Minimalimalli-nukeiksi. En voi pidätellä naurua, suustani lentää eritettä joka suuntaan. Hetkessä Maximus kääntyy minua kohti, osoittaa sormellaan ja pyytää minua rauhoittumaan ja osoittamaan kunnioitusta Herra Chrisulle.”I am Turning into You and respect me or respect my foot in your ass”, hän sanoo. Otan askeleen taaksepäin, ojennan sormeni kohti ylintä herraa, enkä tarkoita siis herra Chrisua, mutta huomaan Maximuksen katseessa myös pientä lasittuneisuutta, katson herra Chrisua silmiin ja…to be continued

Quote Originally Posted by Come out and smash'em up! View Post
    Terve!

En oo hengaillut täällä ainakaan pariin vuoteen ja yllätyin kun löyty vieläkin tää Suomi topicci johon tuli aikoja sitten kirjoteltua.

Sain inspiksiä tulla sivuilla käymään, kun olin tossa 4 tuntia sitten katsomassa Offspringiä Hampurin Stadtparkissa. Oli ilmiömäine keikka, jolla soitettin muutamia harvinaisuuksia kuten Genocide ja Walla Walla. Uudet biisit Days go By ja future is now, tuli myös koettua. Hyvässä live vedossa oli bändi, kuhan alun vaikeudet laulujen miksamisessa saatiin kuntoon.
    Haista paska!

Anteeks...oon vaa HIUKAN kateellinen
    "I never played sports when I was in high school.
    You know the guy who's always the last guy picked? I was always right behind him." ~Noodles in an interview

Jaaha, Saksan keikkaa oot ollu kattomassa COASEU. Hieno homma!

Ite meen Sveitsiin, Belgiaan ja Hollantiin keikoille. Mikä parasta näissä kahdessa viimeksi mainitussa, ne on klubikeikkoja ja siellä soitetaan Ignition kokonaisuudessaan. Varmaan perhanan kovat keikat tiedossa.

Eipä tässä montaa päivää enää uuden albumin julkasuunkaan oo, jes...

Chapter 3)Hurting As One while we are Cruising in California (pumppaa mun trukissa)

Herään ajatuksissani keskellä pimeyttä, mitä ihmettä tapahtui, kysyn itseltäni ääneen. Ääni vastaa minulle ”Älä mieti mitä tapahtui vaan mitä tulee tapahtumaan”. Ajattelen itsekseni että nyt taitaa olla henkiset paineet liian suuret, jos en enää edes tiedä puhunko minä itse vai keksinkö jo päässäni tarinoita. Ääni vastaa minulle taas “Don´t worry, you are just a crazy mothafuka mään”. Rohkenen kysyä ääneen, hivenen humoristiseen sävyyn “ Put it up put it down, I keep my feet on the ground”. Hetken hiljaisuuden jälkeen, valo välähtää, tunnen jaloissani piston ja kaadun maahan. Ääni tokaisee minulle “fuck you, next I will take your feet too”. Olen ymmälläni, seisoinko minä? Miksi en tuntenut seisokkiani, mutta nyt maassa maan tavalla maatessani tunnen maan kamaran. Ääni tulee lähemmäs, ja lähemmäs ja kysyy minulta ”Why should you stay alive, and why should you not die?”. Kysyn, saanko soittaa kaverille. Tunnen piston poskellani, ”löitkö minua?” kysyn ääneen. Tunnen piston toisella poskellani, saan tarpeekseni ja huudan ”voisitko jättää poskeni rauhaan!”. Ääni on hiljaa, nyt tunnen kipua nenässäni, samassa Ääni kysyy kysymyksen uudestaan ja odottaa. Päätän vastata psyko-filosofisesti kiertäen,” The question in not why should I live, the question is why should you and everybody else not live here with me or If lived here with me why not live here without me and olso is this really the place where to be lived or to be living or”…HILJAA!!, kuuluu ääni taas. Tunnen äänen jo korvassani, mietin hetken uskallanko kysyä vai uskallanko odottaa. Ääni tokaiseen minulle,” we are haveing some minor communication problems with the broadcast and we will continue shortly”. Tämä jälkeen syttyvät valot ja musiikki alkaa. Tunnen tuon biisin missä vaan, Kruissaan Long Beachilla ja Pumppaan mun trukissa, parasta Offspringiä sanoisin.
    Hetken aikaa en näe mitään mutta sitten katseeni hahmottaa jonkun hahmon. Kysyn, ” kuka siellä?”. Kukaan ei vastaa. Olen varma että kuka siellä on, huudan ”kuka siellä, minä täällä!”. Hahmo liikkuu, nousee ja vastaa” Alán Kuka täällä kuka siellä”. Vastaan, ”En ole kuka vaan Sam The Shadow. Kuka vastaa että kuka Shadow ja Alán Kuka täällä. Vastaan Minä Kuka sinä Kuka olen täällä ja toinen siellä. Alán Kuka suuttuu, minä olen Kuka, sinä kuka olet et, vaan joku Kuka kenties njet njet. Tunnen sisälläni kuinka satutan itseäni henkisesti. Hetken päästä hahmo katoaa, jään taas yksin, ainakin oletan että olen yksin. Expect to be left alone. Pyyhin hikeä otsaltani, tuskan hiki poistuu kehostani tuottaen elämän eliksiiriä ja tätä nautittuna voisin olla voittamaton, mietin hetken mitä ihmettä minä täällä yksikseni höpisen tässä hikisen kuumassa kopissa, kunnes tajuan että minähän pyyhin hien pois kädelläni, katson käsiäni. Ne ovat vailla mitään kiinnikettä, toisin sanoen siis olen ollut koko ajan vapaa. Olisinko kenties kuvitellut kaiken, tunnistan jo kopinkin missä istuksin ja yksikseni höperöin. Tuttu ja helpottunut tunne valtaa kun tajuan olevani maximuksen vesssassa. Tunnen oloni niin helpottuneeksi että se tunne pyrkii alakautta ulos. No, “What the Hell, I am in the WC toilet so why not give it a go. The future is now, I belive it´s true”…to be continued

Chapter 4) All I have left is you and my OC Guns

Joku kutsuu minua nimeltä, onko Alán palannut? Valon keskeltä ojentuu käsi joka odottaa kuin ottaisin siitä kiinni. Ääni sanoo, “Take my hand and we shall rise above”. Jotenkin mieleeni valtaa rauhan tunne ja tiedän olevani turvassa. Tartun käteen ja hetkessä olen oven ulkopuolella ja katson kohtaloani suoraan silmiin. Ympärilläni on hektinen viherpeukaloiden paratiisi, on vihreää punaista ja keltaista. Tunnen olevani sateenkaaren toisessa päässä. Odottaisiko minua täällä aarre? Ääni kysyy minulta rauhaisaan sävyyn, are you OK, man. Vastaan, hymyillen. Christ-Allinen, olen todellakin OK. Olen Maximuksen takapihalla, Christ-Allisen kanssa. Mielessäni on tuhansia ja yksi kysymys. Kysyn kuitenkin vain sen viimeisen. Chrisu, mitä teen täällä. Missä on Maximus. Christ-Allinen osoittaa selässään olevaa puukkoa ja kertoo kuinka pahamaineinen, Tohtori X-Y Toli oli 2 vuotta sitten paljastanut salaisen sunnitelmansa maailman tuhoon. Hän oli viilannut pilkkua sekä kynsiään, odottaen vain sopivaa hetkeä. Christ-Allisella oli ollut myös osa tässä suuressa näytelmässä. Hänen osansa oli tehdä meistä kolmesta yhtäläisyyden valtiaasta, epäyhtälöitä. Maximus, minä ja Philippiina olimme suurin uhkä Tohtori X-Y Tolille. Kuitenkin Tohtori oli tullut toisiin ajatuksiin ollessaan mielen valtaus matkalla Maximuksen ajatuksissa. Hän oli päättänyt poistaa uhkakuvat maan päältä. Jostain syystä Christ-Allinen oli ollut hänelle uhka, ja siitä syystä puukko selässä kertoo kauheaa tarinaa tästä tuhon tuomiosta, joka ilmeisesti meitä kaikkia nyt odottaa. Ääni vaientaa keskustelumme yhtäkkiä, I give you fist, I give you love, fuck off and die. Suuni vääntyy hymyyn, tuo ei voi olla kukaan muu kuin…Sanon, ” Jumalan kämmenellä ei pelkää ihminen”. Tunnen avokätisyyden iskun vasten poskeani ja huudan, Philippiina. Käännyn ympäri ja teemme salaisen käden puristuksen, kääntäemme selkämme kuitenkin Christ-Alliselle, onhan puristus salainen. Philippiina kertoo miten hän oli tavatessaan naapuruston ohikävelijän Valle Koneonnon kysynyt tietä pohjoiseen. Valle oli osoitellut sormella eri suuntiin ja kääntyillyt ympäriinsä puhuen jostain ydinlaskeumasta. Hän oli jatkanut myös tarinaa kertoen paenneensa sairaalasta. Hän kertoi että pohjoinen on syöty pois, kartalta. Philippiina oli yrittänyt udella miten tällainen oli tapahtunut, mutta Valle oli jatkanut tarinaa elekielellä, puhetta. Joten Philippiina ei ole ihan varma oliko Valle ainut eloonjäänyt tai tarkoittiko keskimmäinen sormi jotain muuta. Ajankulu oli unohtunut täten täysin, jota Philippiina pahoitteli. Sanoin hanelle että se ei ole ongelma, All I have left is you ja kerroin mitä Maximukselle oli tapahtunut, ja en tiennyt tarkalleen missä hän nyt oli.
    Christ-Allinen lupasi näyttää meille saaren missä Tohtori kauko-harrasti ilkeyttään. Mutta kertoi saaren olevan tukevasti vartioitu. We need guns, lots of guns, hän sanoi. Philippiina ja minä katsoimme toisiamme, otimme kädestä kiinni ja totesimme yhteen ääneen, If you have no where else to run, take an OC Gun. Tiesimme minne meidän oli mentävä ennen operaatiomme alkua...to be continued

Tags for this Thread